تبیان، دستیار زندگی
به همت کارشناسان و مسئولین، تبیان اداره کل تبلیغات اسلامی استان گلستان، پورتال جامع اینترنتی جدید با بهره گیری از معماری جدید مبتنی بر نسل جدید تکنولوژی های تحت وب طراحی تولید و پیاده سازی گردید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اعظم اسدی؛

پورتال جدید تبیان گلستان با معماری مبتکرانه طراحی شده است

پورتال جدید تبیان گلستان

به همت کارشناسان و مسئولین، تبیان اداره کل تبلیغات اسلامی استان گلستان، پورتال جامع اینترنتی جدید با بهره گیری از معماری جدید مبتنی بر نسل جدید تکنولوژی های تحت وب طراحی تولید و پیاده سازی گردید.

به گزارش روابط عمومی، اعظم اسدی دبیر اجرایی سایت تبیان این اداره کل  با اعلام این خبر گفت: این سامانه با معماری مبتکرانه، بستر بسیار کاملی جهت ارائه انواع مطالب و محتوا فرهنگی در راستای فعالیت سازمان ارائه مینماید و اضافه شدن بخشها و امکانات جدید در پورتال، ارتقاع سرعت بارگذاری، سازگاری و پشتیبانی از طیف وسیعی از محتوا را بهمراه دارد.

وی افزود: سامانه جامع اخبار، پایگاه مقالات، قابلیت دانلود انواع اطلاعات، امکان ارائه و دسترسی به خدمات الکترونیک آنلاین و فرمهای سازمانی، گرافیک بسیار بالا و زیبا، سامانه پرسش و پاسخ مسائل شرعی، ارسال انواع اخبار و گزارشات فرهنگی به واحد مربوطه توسط رابطهای شهرستانی که برای هر یک جایگاه ویژه ای در پورتال جدید در نظر گرفته شده است.

اسدی  خاطرنشان کرد:  در راستای همین امر انواع خدمات و سامانه های زیر مجموعه سازمان در آینده نزدیک به صورت یکپارچه در بستر اینترنت قرار خواهند گرفت.

تنظیم: هومن بهلولی