تبیان، دستیار زندگی
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان این که بزرگ ترین رسالت مجموعه روابط عمومی ها این است که دستگاه و اداره خود را فاطمی کنند، گفت: بالاترین خدمتی که مجموعه روابط عمومی ها می توانند به نظام اسلامی کنند این است که فضای اداره خود را معنوی و دینی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

رسالت روابط عمومی‎ها فاطمی کردن دستگاه‎ها است

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان این که بزرگ ترین رسالت مجموعه روابط عمومی ها این است که دستگاه و اداره خود را فاطمی کنند، گفت: بالاترین خدمتی که مجموعه روابط عمومی ها می توانند به نظام اسلامی کنند این است که فضای اداره خود را معنوی و دینی کنند و بینش کارگزاران خود را بالا ببرند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، صبح امروز در دیدار با شورای مرکزی روابط عمومی های استان، با تبریک سال جدید و تسلیت ایام شهادت صدیقه کبری حضرت زهرا(س)، گفت: باور ایمانیمان این است که سال پربرکتی را پیش روی داریم؛ چرا که با نام حضرت زهرا(س) آغاز شده است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، حضرت زهرا(س) را بانویی غیر قابل توصیف بیان کرد و افزود: برپایی پرچم این بانوی بزرگوار در آغازین روزهای سال جدید در قالب جلسات و مراسمات سوگواری به سبب کسب معرفت و بصیرت فاطمی است و بدانید راهی که با فاطمه زهرا(س) آغاز شود، سرانجامش سعادتمندی و موفقیت است.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به این که سفره اهل بیت(ع) برای همه گسترانیده شده است، تصریح کرد: اگر می خواهیم در این عالم به جایگاه بالایی برسیم جز از طریق سفره معارف فاطمی محقق نمی شود و نشستن بر سفره ای جز اهل بیت(ع) ره به ترکستان بردن است.

رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: بزرگ ترین رسالت مجموعه روابط عمومی ها این است که دستگاه و اداره خود را فاطمی کنند و رنگ و جلای اهل بیت(ع) به خود بگیرند تا خروجی ادارات و دستگاه های ما جز معارف اهل بیت(ع) و سیره عملی آنها نباشد.

استاد حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری سستی کردن در این شرایط را اوج کاهلی بیان کرد و ادامه داد: به برکت حضرت زهرا(س) و اهل بیت(ع) همه چیز و از هر چیز بهترین ها را داریم؛ پس با چشم باز و اراده ای قوی این نور ازلی را درک کنیم و از کلاس عملی معارف اهل بیت(ع) نهایت استفاده را ببریم.

وی با بیان این که اگر از بنده بپرسید که بالاترین خدمتی که مجموعه روابط عمومی ها می توانند به نظام اسلامی بکنند چیست؟ گفت: فضای اداره خود را معنوی و دینی کنند و بینش کارگزاران خود را بالا ببرید که در این شرایط دیگر نباید نگران حیله های دشمن بود.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام در ادامه پیشرفت همراه با اهل بیت(ع) را مهم دانست و گفت: اگر زمین و آسمان و پیشرفت های علمی نصیب کشورمان شود ولی در کنار آن اهل بیت(ع) نباشد، همه دارایی ها پوچ خواهد بود؛ چرا که اهل بیت(ع) اصل و موارد دیگر فرع هستند.

نماینده ولی‎فقیه در چهارمحال و بختیاری در پایان اظهار داشت:حماسه آفرینی یعنی سیاست و اقتصاد اهل بیت پسند داشته باشیم تا سربلند و سرافراز شویم.

تنظیم: هومن بهلولی