تبیان، دستیار زندگی
گیمرهای حرفه‌ای که روزی دو ساعت بازی می‌کنند با جراحان در دانشگاه پزشکی شهر تگزاس به رقابت پرداخته‌اند؛ در پایان مسابقات نتیجه آن حرفه‌ای‌تر و دقیق‌تر بودن بازی‌بازها را نشان می‌دهد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گیمرها از جراحان حرفه‌ای‌تر هستند!


گیمرهای حرفه‌ای که روزی دو ساعت بازی می‌کنند با جراحان در دانشگاه پزشکی شهر تگزاس به رقابت پرداخته‌اند؛ در پایان مسابقات نتیجه آن حرفه‌ای‌تر و دقیق‌تر بودن بازی‌بازها را نشان می‌دهد.

به تازگی یک آزمایش جالب بر روی بازی‌بازها حرفه‌ای و برخی پزشکان جراح تحت یک مسابقه‌ جراحی رباتیک برگزار شده است که نتایج این مسابقات موضوعات شگفت انگیزی را به همراه داشته است.

گیمر

بر اساس گزارشات به دست آمده، گیمرهای حرفه‌ای که حدوداً روزی دو ساعت بازی می‌کنند با جراحان در دانشگاه پزشکی شهر تگزاس به رقابت پرداخته‌اند؛ در پایان مسابقات نتیجه آن حرفه‌ای‌تر و دقیق‌تر بودن بازی‌بازها را نشان می‌دهد.

بر اساس نتایج این مسابقات بهترین بازی‌بازها که لرزش دستی نداشته‌اند و موفق‌تر بوده‌اند، کسانی بودند که بیش‌تر عناوین شوتر و ورزشی بازی می‌کرده‌اند و بعد از آن‌ها عناوین استراتژیک و مسابقه‌ای.

تحقیقاتی از این دست به صورت متناوب و بسیار زیادی بر روی بازی‌بازها و مقایسه‌‌ی آنها با سایر مشاغل دشوار صورت می‌گیرد، تا این واقعیت نشان داده شود که، اگر بازی‌بازها که اکثراً از سنین کمی هم برخوردارند یا نهایتاً نوجوان و جوان هستند به آموزش مهارتی گماشته شوند، می‌توانند در آن مهارت و رشته از متخصصین هم بهتر عمل کنند.

بر اساس گزارشات به دست آمده، گیمرهای حرفه‌ای که حدوداً روزی دو ساعت بازی می‌کنند با جراحان در دانشگاه پزشکی شهر تگزاس به رقابت پرداخته‌اند؛ در پایان مسابقات نتیجه آن حرفه‌ای‌تر و دقیق‌تر بودن بازی‌بازها را نشان می‌دهد

امروزه بازی‌های ویدئویی به عنوان یک رسانه، بستری برای آموزش همانند یک آموزگار، یک مدرسه و یک دانشگاه است و کشورهای مختلف از این رسانه برای آموزش و جهت دهی افکار عمومی میان نسل جوان استفاده می‌کنند.

نکته‌ی جالب در مورد این مسابقه این است که در این مسابقه در مورد اینکه چرا بازی‌بازها جراحان را شکست دادند بحث نشد.

بخش ارتباطات تبیان


منبع: مشرق