تبیان، دستیار زندگی
دبیر اجرایی دومین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت از تمدید مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه کنفرانس تا پنجم اردیبهشت‌ماه سال جاری خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مهلت ارسال مقالات به «دومین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت» تا پنجم اردیبهشت تمدید شد

امیر لعلی

دبیر اجرایی دومین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت از تمدید مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه کنفرانس تا پنجم اردیبهشت‌ماه سال جاری خبر داد.

امیر لعلی با اشاره به اینکه دومین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت روز 29 اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود، اظهار داشت: در پاسخ به درخواست گروهی از اساتید، دانشجویان و فعالان حوزه‌های روابط‌عمومی و صنعت جهت تمدید زمان ارسال مقالات به این کنفرانس، بر اساس هماهنگی‌های انجام شده با اعضای کمیته علمی، علاقه‌مندان تا پنجم اردیبهشت فرصت دارند برای ارسال نسخه کامل مقالات خود به دبیرخانه کنفرانس اقدام نمایند.

وی با بیان اینکه دومین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت با موضوع «روابط‌عمومی، صنعت و توسعه بازار» برگزار خواهد شد، افزود: «روابط‌عمومی، صنعت و بازاریابی»، «روابط‌عمومی، صنعت و تبلیغات»، «روابط‌عمومی، صنعت و مدیریت ارتباط با مشتری»، «روابط‌عمومی، صنعت و مخاطب‌پژوهی»، «روابط‌عمومی، صنعت و اقناع و ترغیب مشتری» و «روابط‌عمومی، صنعت و ارتقای برند» محورهای اصلی این کنفرانس را تشکیل می‌دهند و مقالات ارسالی به دبیرخانه کنفرانس نیز باید در بر گیرنده یکی از موضوعات باشد.

دبیر اجرایی دومین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت تصریح کرد: در سال‌های گذشته ادبیات نظری قابل توجهی در کشور در حوزه روابط‌عمومی تولید شده و در کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت هدف اصلی کاربردی بودن مباحث و ارائه راهکارهای عملی برای روابط‌عمومی‌ها جهت ارتقای عملکرد صنایع مختلف است.

لعلی ادامه داد: دومین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت با حضور اساتید ارتباطات، مدیران صنایع و کارشناسان و فعالان روابط‌عمومی همزمان با برگزاری هفته روابط‌عمومی در هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران

تنظیم: هومن بهلولی