تبیان، دستیار زندگی
باشگاه کاربران تبیان آخرین نتایج به دست آمده از نظرسنجی انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری خود را در معرض دید عموم قرار داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آخرین نتایج نظرسنجی انتخابات را در تبیان ببینید

نظرسنجی انتخابات ریاست جمهوری

باشگاه کاربران تبیان آخرین نتایج به دست آمده از نظرسنجی انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری خود را در معرض دید عموم قرار داد.

به گزارش روابط عمومی، زمان به سرعت می‌گذرد. هر چه بیشتر به انتخابات یازدهم ریاست جمهوری سال 92، نزدیک می‌شویم، شاهد اخبار رسمی و غیررسمی بیشتری پیرامون جهت‌گیری، صف‌آرایی و آرایش انتخاباتی جریانات و احزاب سیاسی مختلف هستیم.

این روزها، هواداران کاندیدها، بیش از همه ایام سال در تلاش و تکاپو هستند تا بتوانند با تحلیل شرایط پیش رو، برنامه‌های عملیاتی مناسبی جهت مطرح ساختن کاندیدای مورد تایید خود ارائه دهند.

به همین منظور باشگاه کاربران تبیان از حدود  سه ماه پیش اقدام به برگزاری برای انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری کرده است که در این میان بسیاری از کاربران سایت تبیان به کاندیدای مورد نظر خود رای داده و پاسخگوی سوالات مطروحه در خصوص برگزاری این دوره انتخابات ریاست جمهوری بودند.

حال با نزدیک شدن به روزهای پایانی ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری، باشگاه کاربران تبیان، آخرین آرای به دست آمده از نظرسنجی خود را در معرض عموم قرار داده است.

گفتنی است، علاقمندان می توانند جهت مشاهده میزان آرا و نیز شرکت در این نظرسنجی به باشگاه کاربران سایت تبیان مراجعه نمایند.

تهیه و تنظیم: هومن بهلولی