تبیان، دستیار زندگی
ورزشگاه نقش جهان اصفهان همچنان در خواب و خیال افتتاح است. اصفهان به عنوان قطب بزرگ فوتبال ایران همچنان از داشتن یک ورزشگاه استاندارد در مضیقه است. به این سبب هواداران اصفهانی فوتبال مجبورند کیلومترها دور تر راهی ورزشگاه فولاد شهر شوند تا از نزدیک شاهد باز
عکس نویسنده
عکس نویسنده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

وعده های سرخرمن

ورزشگاه نقش جهان کی افتتاح می‌شود؟


ورزشگاه نقش جهان اصفهان همچنان در خواب و خیال افتتاح است. اصفهان به عنوان قطب بزرگ فوتبال ایران همچنان از داشتن یک ورزشگاه استاندارد در مضیقه است. به این سبب هواداران اصفهانی فوتبال مجبورند کیلومترها دور تر راهی ورزشگاه فولاد شهر شوند تا از نزدیک شاهد بازی تیم مورد علاقه خود شوند.

این طی طریق بارها باعث اتفاقات تلخ شده است. هر بار و با فشار افکار عمومی بحث راه اندازی سریع ورزشگاه نقش جهان مطرح می شود . در این میان پای همه مسئولان و منجمله ریاست جمهوری هم وسط کشیده شده است.

ورزشگاه نقش جهان

پس از بارها که وعده افتتاح این مجموعه داده شد برای آخرین بار قرار بود روز22 بهمن سال پیش این اتفاق رخ دهد. پیرو خلف وعده های پیشین این بار نیز این کار شکل نگرفت. پس از آن وعده افتتاح این ورزشگاه در زمان فعالیت دولت فعلی داده شد. به عبارت ساده قرار است این مجموعه ورزشی کمتر از دو ماه دیگر افتتاح شود در حالی که روند کار نشان می دهد چنین اتفاقی رخ نخواهد داد. حجم کار فراوان باقی مانده و فعالیت اندک در این ورزشگاه نشان می دهد که شاید عمر دولت بعد هم به این مهم قطع ندهد.

ورزشگاه نقش جهان

اصفهانی ها با داشتن تیم های بزرگی چون سپاهان و ذوب آهن سالهاست با استفاده از ورزشگاه فولاد شهر کار میزبانی کشورهای آسیایی را انجام می دهند. کشورهایی که باشگاه های آنها از این لحاظ هیچ کمبودی ندارند. کشورهایی که برای حضور تماشاگر در ورزشگاه جایزه های آن چنانی تعیین می کنند.

در این میان تماشاگر خونگرم اصفهانی ما مجبور است کیلومترها راه را طی کند دهها حادثه را به جان بخرد تا تماشاگر بازی تیم محبوب خود باشد.

ورزشگاه نقش جهان

عکس های انعکاس یافته در سایت های معتبر متولی ساخت و ساز اماکن ورزشی در نیمه دوم اسفند ماه سال گذشته فضایی از این مجموعه ورزشی را به تصویر می کشد که نشان می دهد وعده های داده شده در خصوص افتتاح این ورزشگاه هرگز عملی نخواهند شد. این در حالی است که مسئولان امر با صدور اخباری از پیگیری های مستمر و هفتگی سخن می گویند.

امیدواریم با تلاش بیشتر و اختصاص بودجه لازم ورزشگاه نقش جهان به چرخه فوتبال ایران اضافه شود. فراموش نکنیم سپاهان اصفهان پرافتخارترین تیم باشگاهی ایران در دهه گذشته لیاقت داشتن یک ورزشگاه خوب را دارد.

بهمن اسدی

بخش ورزشی تبیان