تبیان، دستیار زندگی
اعضای شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی تاکید کردند که موضوع رایزنی با سیدمسعود میرکاظمی برای نامزدی در انتخابات 92 صحت ندارد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جبهه پایداری با میر کاظمی رایزنی نکرده است


اعضای شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی تاکید کردند که موضوع رایزنی با سیدمسعود میرکاظمی برای نامزدی در انتخابات 92 صحت ندارد.

حجت‌الاسلام حسین جلالی عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی در مورد رایزنی این جبهه با سیدمسعود میرکاظمی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری از سوی جبهه پایداری گفت: اصلا این موضوع صحت ندارد و بحث آقای میرکاظمی مطرح نشده است.

همچنین روح‌الله حسینیان عضو شورای مرکزی جبهه پایداری نیز در رایزنی با میرکاظمی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری از سوی جبهه پایداری اظهار داشت: من در این مورد مطلبی را نشنیدم.

زهره طبیب‌زاده عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در مورد رایزنی با سیدمسعود میرکاظمی برای کاندیداتوری از سوی جبهه پایداری نیز گفت: اصلا اینطور نیست و چنین مطلبی وجود ندارد.

میرکاظمی

درادامه مصاحبه ای با مسعود میر کاظمی پیرامون انتخابات و سایر مسائل کشور را بخوانید:

یک عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت که در شرایط اقتصادی فعلی کشور و با توجه به دشواری‌های چهار سال آینده کشور، کسانی باید برای حضور در انتخابات اعلام آمادگی کنند که برنامه و تیم قوی داشته باشند.

دکتر سید مسعود میرکاظمی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: طبیعی است در کشوری که دموکراسی حاکم است افرادی خود را برای کاندیداتوری عرضه می‌کنند اما پیشنهاد من این است که اگر افراد توانی در خود نمی‌بینند وارد این عرصه نشوند.

وی افزود: در سال 92 تا 96 که دولت بعدی سر کار خواهد بود ما مشکلاتی داریم که کاندیداها باید نسبت به آن آگاهی داشته باشند از جمله اینکه حجم بدهی پروژه‌های عمرانی و همچنین میزان تفاوت بین هزینه‌های جاری و عمرانی و میزان درآمدی که کسب می‌شود قابل توجه است. حوزه مدیریت ارز که اکنون با آن درگیر هستیم و بدهی بانک‌ها به بانک مرکزی و همچنین تورمی که مردم امروز با آن درگیر هستند از نکاتی است که کاندیداها باید آن را مورد توجه قرار دهند.

روح‌الله حسینیان عضو شورای مرکزی جبهه پایداری نیز در رایزنی با میرکاظمی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری از سوی جبهه پایداری اظهار داشت: من در این مورد مطلبی را نشنیدم

رییس کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه ادغام وزارتخانه‌ها و دستگاه‌ها هنوز به شکل کامل انجام نشده و دستگاه‌های اقتصادی هنوز نتوانسته‌اند خود را پیدا کنند، تصریح کرد: کسانی که وارد عرصه می‌شوند باید مجموع این عوامل را در نظر بگیرند و بدانند که شرایط عادی نیست بنابراین آنهایی باید در عرصه حضور پیدا کنند که برنامه و تیم قوی داشته باشند.

دکتر میرکاظمی با تاکید بر لزوم وحدت اصولگرایان و محدود شدن تعداد کاندیداهای این جناح، یادآور شد: اکنون بیش از 30 نفر از اصولگرایان برای کاندیداتوری اعلام آمادگی کرده‌اند اما امیدواریم تا زمان انتخابات این تعداد محدود شوند تا مردم بتوانند با حق انتخاب‌شان اصلح را بین اینها انتخاب کنند.

این عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان ادامه داد: اگرچه بخشی از افرادی که اعلام کاندیداتوری کرده‌اند تا زمان انتخابات خود را محک می‌زنند و ارزیابی می‌کنند که چقدر مورد اقبال مردم هستند و به خودی خود از صحنه خارج می‌شوند اما آن تعدادی که می‌مانند باید بتوانند با هم وحدت کنند.

رییس کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه ادغام وزارتخانه‌ها و دستگاه‌ها هنوز به شکل کامل انجام نشده و دستگاه‌های اقتصادی هنوز نتوانسته‌اند خود را پیدا کنند، تصریح کرد: کسانی که وارد عرصه می‌شوند باید مجموع این عوامل را در نظر بگیرند و بدانند که شرایط عادی نیست بنابراین آنهایی باید در عرصه حضور پیدا کنند که برنامه و تیم قوی داشته باشند

وی درباره ائتلاف 2+1 نیز تصریح کرد: وحدت اصولگرایان امر مطلوبی است اما اینکه آیا کسانی که به یک یا دو نفر از این آقایان رای می‌دهند همین رای را به نفر سوم هم منتقل می‌کنند یا نه، جای بحث دارد بنابراین هر چقدر این سه نفر بتوانند برنامه‌ها و تیم‌های مشترکی به مردم معرفی کنند بهتر است.

دکتر میرکاظمی با بیان اینکه مردم در انتخابات به صورت احساسی رای نمی‌دهند، گفت:‌ در انتخابات مجلس هم خیلی از مردم به لیست‌های سیاسی رای ندادند و بسیاری از نمایندگان مستقل و بدون وابستگی به احزاب و گروه‌ها به مجلس آمدند. به نظر می‌رسد مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری هم از همین سنت پیروی می‌کنند و بیشتر به برنامه‌ها و سیاست‌هایی که آنها ارائه می‌کنند، توجه خواهند داشت

فرآوری : عطالله باباپور

بخش سیاست تبیان


منابع: تسنیم / ایسنا