تبیان، دستیار زندگی
به گزارش خبرنگار تبیان از استادیوم آزادی: شنبه 17 خرداد همزمان با افتتاح زمین جدید ورزشگاه آزادی، تیم ملی امید كشورمان از سری مسابقات مقدماتی المپیك، در دیدار برگشت خود به مصاف تیم ازبكستان رفت كه در دیدار رفت موفق شد این تی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تیم امید ، با 6 گل امیدوارمان كرد

به گزارش خبرنگار تبیان از استادیوم آزادی:

شنبه 17 خرداد همزمان با افتتاح زمین جدید ورزشگاه آزادی، تیم ملی امید كشورمان از سری مسابقات مقدماتی المپیك، در دیدار برگشت خود به مصاف تیم ازبكستان رفت كه در دیدار رفت موفق شد این تیم را سه بر یك  مغلوب سازد. محمد مایلی كهن و همكارانش با گماردن جواد كاظمیان و تنی چند از ستاره های تیم امید مانند رحمتی، نصرتی، مبعلی، كعبی و كاپیتان نوید كیا در تهران هم كار را یكسره كرد و پس از مدتها از تیم ایران بازی زیبا و روانی ارایه شد.

نتیجه این بازی جشنواره ای از 7 گل بود كه 6 گل سهم امید كشورمان و 1 گل سهم تیم مغلوب ازبكستان بود.

برای تیم كشورمان ابتدا محمد نصرتی با ضربه سر گل تساوی را به ثمر رساند و سپس محرم نوید كیا از روی نقطه پنالتی توانست گل دوم ایران را به ثمر برساند تا در نیمه اول بازی 2 بر یك به سود ایران خاتمه یابد.

در نیمه دوم در دقیقه 50 آرش برهانی و دقیقه 65 حسین كعبی از بیرون محوطه جریمه و به طرز زیبایی گلهای سوم و چهارم ایران را زدند. سپس در ادامه و پس از تعویض های تیم ایران بار دیگر آرش برهانی و حمید شفیعی به ترتیب گل پنجم و ششم را ثمر رساندند.

تا در پایان این بازی تیم امید كشورمان به مرحله بعد مقدماتی المپیك صعود كند.

اخبار و نكات حاشیه ای این بازی از نگاه خبرنگار تبیان

1- قضاوت این دیدار بر عهده تیم داوری از كشور امارات بود.

2- بازسازی مجدد ورزشگاه آزادی و جایگاههای آن شور و شوق خاصی به حاضرین بخشیده بود.

3- درمیان میهمانان ویژه این بازی می توان به حضور آقایان مهندس مهرعلیزاده ، تقدس نژاد، دكتر دادكان، حاج بهزاد كتیرایی، حجة الاسلام علیپور، مهندس كفاشیان، اكبر غمخوار، نظری، حسین فركی و جیوانی می و همكاران ایتالیایی خود و اشمیت مربی آلمانی پرسپولیس نواصرزاده( مدیرعامل فولاد) و عرفانیان دانشور دبیر فدراسیون اشاره كرد.

4- در برگزاری بهتر این دیدار ترابیان، مهدی اربابی و اكبر قاسمی و محمد نبی در حاشیه زمین تلاش بسیاری نمودند.

5- حضورعزیزاصلی دروازه بان اسبق و نامی تیم ملی ایران و پرسپولیس كه به تازگی از آلمان به كشور بازگشته برای پیشكسوتان و قدیمی های فوتبال جالب و شادی بخش بود.

6- در پایان بازی به رسم سنت سرمربی امید كشورمان در مصاحبه مطبوعاتی و كنفرانس خبری حاضر شد و به سؤوالات خبرنگاران مطبوعاتی داخلی و خارجی پاسخ گفت.

7- ویكتور باری یف سر مربی جدید ازبكستان در مصاحبه خبری پس از بازی حاضر نشد.

8- حدود 25 هزار نفر تماشاگر از این بازی كه بلیط آن هم رایگان بود دیدن كردند.

9- حاج بهزاد كتیرایی حراست سازمان و همكارانش در نظم و امنیت ورزشگاه زحمات زیادی كشیدند.

10- در بین دو نیمه مهندس مهرعلیزاده به همراه وزیری مدیر مجموعه ورزشی آزادی از قسمتهای جدید و جایگاه خبرنگاران بازدید كرد.

در پایان توجه تان را به تصاویر و عكسهای اختصاصی عكاس ورزشی تبیان جلب می نمائیم.