تبیان، دستیار زندگی
تعداد 200 کتابچه سبک زندگی در اندیشه مقام معظم رهبری در قطع پالتویی در بین روحانیون ، اقشار تأثیرگذار و هیئات فرهنگی-مذهبی شهرضا توزیع شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

توزیع 200 کتابچه سبک زندگی در اندیشه مقام معظم رهبری در شهرضا

کتابچه سبک زندگی در اندیشه مقام معظم رهبری

تعداد 200 کتابچه سبک زندگی در اندیشه مقام معظم رهبری در قطع پالتویی در بین روحانیون، اقشار تأثیرگذار و هیئات فرهنگی-مذهبی شهرضا توزیع شد.

به گزارش روابط عمومی، حجت‌الاسلام محمدحسن رهایی رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شهرضا ضمن اعلام این خبر افزود: این کتابچه شامل بیانات مقام معظم رهبری در دیدار جوانان استان خراسان شمالی است که 10 هزار نسخه از آن توسط اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان در قطع پالتویی و در 32 صفحه همراه با مسابقه چاپ و در ایام نوروز بین روحانیون، اقشار تأثیرگذار و هیئات فرهنگی-مذهبی شهرضا توزیع شد.

وی در ادامه افزود:‌جایگاه سبک زندگی در پیشرفت اسلامی، دلیل اهمیت سبک زندگی، مصادیقی از سبک زندگی، تمدن غربی مظهر تحمیل سبک زندگی تقلیدی، نتایج تقلید از غرب، تحمیل فرهنگ غربی در ایران، ضرورت فرهنگ سازی برای اصلاح سبک زندگی و ... از جمله رهنمودهای مقام معظم رهبری است که در این اثر آمده است.

حجت الاسلام رهایی در پایان افزود: مهلت ارسال پاسخنامه مسابقه سبک زندگی 25 فروردین ماه و برندگان آن 10 اردیبهشت ماه 92 در سایت اطلاع رسانی اصفهان تبیان به نشانی www.esfahan-tebyan.ir معرفی می شوند.

تنظیم: هومن بهلولی