تبیان، دستیار زندگی
مسئول شورای هیئات مذهبی مازندران ضمن تشریح عملکرد سال 91 گفت : جهت ساماندهی هیئات مذهبی تعداد 1724 کارت شناسایی در مازندران صادر شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مسئول شورای هیئات مذهبی مازندران عنوان کرد:

1724 کارت شناسایی هیئات مذهبی در مازندران صادر شد

هیئات مذهبی مازندران

مسئول شورای هیئات مذهبی مازندران ضمن تشریح عملکرد سال 91 گفت : جهت ساماندهی هیئات مذهبی تعداد 1724 کارت شناسایی در مازندران صادر شد.

به گزارش روابط عمومی، نصرالله اسکندرزاده گفت: تهیه جدول زمانبندی جلسات دوماهانه شورای هیئات مذهبی مازندران در سال 91 و ارسال آن به شهرستان ها، برگزاری جلسات هیئت رئیسه استان هر دو هفته یک بار طبق جدول زمانبندی، برگزاری جلسه دوماهانه اول مسئولین 22 شهر استان با حضور امام جمعه، فرماندار و دیگر مسئولین فرهنگی شهر به مدت دو روز در مجتمع فرهنگی تفریحی ساصد شهرستان نور از اقدامات این واحد در سال بوده است.

وی برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع ترویج امر به معروف ویژه 200 نفر از مسئولین هیئات مذهبی شرق استان در جویبار و برپایی دوره آموزش وبلاگ نویسی هیئات مذهبی استان مازندران با دعوت از مسئولین هیئات شهرهای استان در مرکز اینترنتی تبیان بابل را از دیگر کارهای انجام شده این واحد در سال جاری عنوان کرد.

مسئول شورای هیئات مذهبی مازندران در ادامه یادآور شد: در راستای برنامه های انجام شده برگزاری دوره آموزشی تربیت مبلغ و آداب زیارت برای 50 نفر از مسئولین شورا و هیئات مذهبی در مشهد مقدس، تهیه چاپ و توزیع شماره های 10 ، 11 و 12 نشریه اختصاصی شورای هیئات مذهبی استان با نام سلام هیئتی با تیراژ 2500 نسخه و ارسال به شهرستان ها و اهداء جوایز نقدی به برندگان مسابقه نشریه سلام هیئتی به تعداد 8 نفر برگزیده مورد ارزیابی قرار گرفت.

اسکندرزاده ثبت قرارداد با شرکت بیمه دی جهت بیمه حوادث تمامی هیئات مذهبی مازندران و تشکیل جلسات ستادی در مناسبت های ملی مذهبی، برگزاری منظم جلسات کمیته های تخصصی شورای هیئات مذهبی استان و ارائه گزارش به دفتر شورا و نشست هیئت رئیسه شورای هیئات مذهبی با مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران را از اقدامات مهم سال جاری نام برد.

این مسئول فرهنگی همچنین به برگزاری ضیافت افطار با حضور فعالان هیئات مذهبی مازندران در دفتر نماینده ولی فقیه و ارایه گزارش فعالیت های هیئات مذهبی استان ، تهیه و چاپ پوستر دهه کرامت و ارسال به شهرستان ها و صدور 1724 کارت شناسایی هیئات مذهبی استان مازندران توسط شورای هیئات مذهبی شهرهای استان در سال 91 اشاره کرد.

وی در خاتمه به برگزاری همایش 250 نفری قبل از محرم مسئولین هیئات مذهبی و بازدید شخصیت های علمی و مذهبی از هیئات مذهبی اشاره کرد و اظهار داشت : بازدید از هیئات مذهبی استان در مشهد مقدس در دهه آخر ماه صفر توسط استاندار و مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران ، بازدید از هیئات مذهبی در شب های دهه اول ماه محرم توسط دو گروه بازرسی از مسئولین شورای استان و اداره کل تبلیغات اسلامی و اهدای اقلام فرهنگی و هدایای نقدی به هیئات بازدید شده از دیگر برنامه ها در سال 91 بود.

تنظیم: هومن بهلولی