تبیان، دستیار زندگی
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان صومعه سرا از تولید و انعکاس 510 خبر این اداره در سایت سازمان تبلیغات اسلامی در سال 91 خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تولید 510 خبر توسط اداره تبلیغات اسلامی صومعه سرا در سال 91

حجت الاسلام منوچهر احمدی پور

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان صومعه سرا از تولید و انعکاس 510 خبر این اداره در سایت سازمان تبلیغات اسلامی در سال 91 خبر داد .

به گزارش روابط عمومی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی صومعه سرا 5 فروردین 92 با بیان این خبر گفت : این اخبار توسط روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی صومعه سرا تهیه و تنظیم شده است.

حجت الاسلام منوچهر احمدی پور در ادامه افزود: این اخبار به همراه تصاویر در سایت تبیان، خبرگزاری ایكنا و فارس، خبر صدا و سیمای مرکز گیلان و هفته‌نامه‌های محلی منعكس شده است.

وی اطلاع رسانی به مردم را از ثمرات تهیه اخبار برشمرد و تصریح كرد: اخبار شامل گزارش فعالیت های مختلف این نهاد در زمینه های مذهبی، فرهنگی، قرآنی و عمرانی، فعالیت مۆسسات و خانه های قرآنی، کانون مداحان را می توان نام برد.

حجت الاسلام احمدی پور با بیان اینكه امسال روابط عمومی صومعه سرا در میان روابط عمومی های دفاتر تبلیغات اسلامی گیلان رتبه اول را كسب کرده، افزود: عنایت خداوند متعال و تلاش و پشتكار، علاقه و دقت روابط عمومی این اداره عامل موفقیت بود.

وی تعداد اخبار سال 91 این اداره را 510 خبر برشمرد و ادامه داد: از این تعداد 55 خبر در رسانه ها منعكس شد.

تنظیم: هومن بهلولی