تبیان، دستیار زندگی
در پایان دیدارتیم امید ایران و ازبكستان به طبق معمول و رسم كنفرانس خبری مربیان دو تیم برگزار شد. مربی ازبكستان از حضور خود در این كنفرانس سرباز زد و حاضر نشد در كنار مربی موفق كشورمان محمد مایلی كهن پاسخگوی سؤالات خبرنگاران ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

كنفرانس خبری مایلی كهن

در پایان دیدارتیم امید ایران و ازبكستان به طبق معمول و رسم كنفرانس خبری مربیان دو تیم برگزار شد. مربی ازبكستان از حضور خود در این كنفرانس سرباز زد و حاضر نشد در كنار مربی موفق كشورمان محمد مایلی كهن پاسخگوی سؤالات خبرنگاران باشد.

به هر تقدیر خبرنگاران حاضر ضمن شنیدن مقدمه برنامه توسط علی جوادی رئیس پر تلاش روابط عمومی فدراسیون به طرح سؤالات خود از مربی كشورمان پرداختند.

محمد مایلی كهن در پاسخ به سؤالات مدیر بخش ورزشی تبیان گفت: ضمن عرض تبریك خدمت شما و ملت ایران از كلیه بازیكنانم تشكر می كنم و در كل راضی هستم وی در خصوص بازی كردن جواد كاظمیان در این دیدار به تبیان گفت: جواد از بازیكنان خوب و بزرگ تیم امید است هر چند كه مدت كمی با این تیم هماهنگی پیدا كرده ، ولی رفته رفته بهتر و هماهنگ تر می شود و خود او هم باید بیشتر آماده شود.

محمد مایلی كهن در ادامه سخنانش، جامعه خبری و خبرنگاران و كارشناسان را همكاران خود تلقی نمود و از تمامی خبرنگاران و اهالی ورزش فوتبال خواست تا با حمایت و انتقادات سازنده و دلسوزانه خود تیم امید را در رسیدن به المپیك یاری كنند و انتقادهای بی اساس و غرض ورزانه خودداری كنند و برای طرحهای خود راهكار ارایه نمایند.

مایلی كهن در پاسخ به سؤال یكی از خبرنگاران مبنی بر اینكه بهترین بازیكن تیم ایران كیست گفت: من هرگز عادت نداشته و ندارم بعد از بازی بهترین بازیكن را نام ببرم چرا كه همه زحمت كشیدند و خوب بودند به نظر من بهترین ها همین نفراتی بودند كه در طول هفته پر تلاش تمرین كرده و حالا به علت محدودیت و علیرغم میل باطنی ام از لیست خارج شدند و به روی سكوها رفته و صبورانه تیم ایران را تشویق كردند.

در پایان سرمربی امید كشورمان درهای تیم ملی امید را به روی نفرات شایسته باز اعلام كرد و اظهار داشت اگر كسی شایستگی خود را  نشان دهد در همین مرحله به اردوی تیم دعوت خواهد شد.