تبیان، دستیار زندگی
ه مسابقات آسیایی هند : گرمای هوا برای ملی پوشان آزار دهنده است قهرمانی در چنگال غیرت و همت كشتی گیران ایران قرار دارد غلامرضا محمدی، گفت: تیم كشتی آزاد در شرایط خوبی به سر می برد و تنها مشكل ما گرمای بیش از حد هوا است. مربی ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مربی اعزامی كشتی آزاد به مسابقات آسیایی هند : گرمای هوا برای ملی پوشان آزار دهنده است

قهرمانی در چنگال غیرت و همت كشتی گیران ایران قرار دارد

غلامرضا محمدی، گفت: تیم كشتی آزاد در شرایط خوبی به سر می برد و تنها مشكل ما گرمای بیش از حد هوا است.

مربی تیم ملی كشتی آزاد كه درحال حاضر در هندوستان به سر می برد، در گفت و گو با خبرگزاری دانشجویان ایران( ایسنا)، اظهار داشت: در حال حاضر كه مسابقات صبح روز دوم مسابقات را پشت سر گذاشته ایم، محمد اصلانی به فینال راه یافته و طهماسبی و درستكار در صورت پیروزی در مرحله نیمه نهایی راهی دیدار پایانی خواهند شد كه در این صورت در سه وزن اول فینالیست خواهیم داشت.

وی در خصوص سطح كیفی رقابتها و حریفان كشورمان گفت: این دوره از رقابتها، یكی از بهترین مسابقات قهرمانی آسیا است. كه برگزار شده است و تمامی كشورها با قدرت كامل پا به میدان گذاشته اند. در تركیب كشورهایی كه مدعی قهرمانی نیستند چند تك ستاره دیده می شود كه رقابتها را سنگین كرده اند. وی نتایج چهار وزن دوم را رضایت بخش دانست و افزود: در چهار وزن دوم رمضان زاده و رضایی استراحت داشتند. ضمن اینكه مراد محمدی و علیرضا حیدری هم بر حریفان خود غلبه كردند.

محمدی تصریح كرد: هوا در هند بسیار گرم است و فكر می كنم در یكی از گرمترین روزهای هندوستان قرار گرفته ایم كه این گرما بچه های ما را بسیار آزار داده است.

وی در پایان با بیان اینكه قهرمانی در چنگال غیرت و همت كشتی گیران ایران قرار دارد، خاطرنشان كرد: تیم در وضعیت مناسبی به سرمی برد و بچه ها با روحیه بالایی در مسابقات حاضر می شوند. امیدوارم با زحماتی كه كشتی گیران ما متحمل شده اند، به لطف خدا بتوانیم مقام قهرمانی را برای كشور به ارمغان بیاوریم.