تبیان، دستیار زندگی
بسیار خوشحالیم كه یك بار دیگر و در آغاز بهار،‌ تبلاگ نویس برتر دیگری را معرفی كرده و از فعالیت‌های ایشان، قدردانی می‌نماییم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تبلاگ برتر اسفند ماه

نوروز ایرانیان

عید نوروز

یا مقلب، قلـب من در دست توست

یا محول، حال من سرمست توست

کن تــــو تدبیــــری که در لیل و نهار 

حال  قلــب من شـــود همچون بهار

عزیزان، همبلاگی‌های دوست داشتنی، سلام.

عید زیبای طبیعت بر یکایک شما، هزاران بار مبارک.

خدای بزرگ را شاکریم که اینک با معرفی تبلاگ برتر ماه، در خدمت شما دوستان هستیم.

وبلاگ نوروز ایرانیان با نویسنده‌ای لایق و خوش ذوق، با نام کاربری «zekrollaei92» را به عنوان تبلاگ برتر اسفند ماه 91 خدمت عزیزان معرفی می‌کنیم.

خدمت مدیریت این وبلاگ ارزنده، سرکار خانم ذکراللهی، مراتب تبریک فراوان را ارسال می‌نماییم و امیدواریم این انتخاب، بر انگیزه مضاعف ایشان در ادامه راه بیفزاید. بنابر این، کارت هدیه‌ی پنجاه هزار تومانی به همراه طراحی لوگوی زیبا برای وبلاگ شان به پاس تلاش‌های ارزنده‌ی ایشان  تقدیم می‌گردد، با امید به اینکه پس از این، حضور  چشمگیرتری در سامانه تبلاگ داشته باشند. برای مشاهده این وبلاگ، به اینجا مراجعه نمایید.

خوبان مهربانم اگر می‌خواهید شما برنده‌ی بعدی تبلاگ باشید، سعی کنید علاوه بر به‌روزرسانی منظم وبلاگِ ارزشمندتان، حتماً از قلم زیبا و روان خود استفاده نمایید. مطالب وبلاگ شما می‌تواند  هر آنچه به  ذهن زیبایتان خطور می‌کند، اعم از درسی که آموختید، تحلیل کتابی که خواندید یا  فیلمی که دیدید، اتفاقی که شاهد آن بودید، سفری که رفتید، خبری که شنیدید، عکسی که گرفتید، خاطرات روزانه، دلنوشته‌هایتان و ... باشد.

شما هم می‌توانید برنده بعدی تبلاگ باشید

فقط کافیست

با هنر وبلاگ نویسی خود، تبلاگ را بیارایید

لبتان پر خنده باد


باشگاه كاربران تبیان - سامانه تبلاگ

مطالب مرتبط:

سامانه تبلاگ تبیان

تبلاگ برتر بهمن ماه 91

تبلاگ برتر دی ماه 91