تبیان، دستیار زندگی
تبیان به جهت برخورداری از جامعه کاربری بسیار متنوع و گسترده (چند صدهزار نفر کاربر تایید شده)، با سابقه‌ای بسیار درخشان در برگزاری چندین دوره نظرسنجی انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی، به جایگاهی رفیع در بین مراکز معتبر افکارسنجی کشور دست یازیده اس
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نظرسنجی چهارم انتخابات یازدهم

زمان به سرعت می‌گذرد. هر چه بیشتر به انتخابات یازدهم ریاست جمهوری سال 92، نزدیک می‌شویم، شاهد اخبار رسمی و غیررسمی بیشتری پیرامون جهت‌گیری، صف‌آرایی و آرایش انتخاباتی جریانات و احزاب سیاسی مختلف هستیم.

این روزها، هواداران کاندیدها، بیش از همه ایام سال در تلاش و تکاپو هستند تا بتوانند با تحلیل شرایط پیش رو، برنامه‌های عملیاتی مناسبی جهت مطرح ساختن کاندیدای مورد تایید خود ارائه دهند.

رشد شور و  شعور انتخاباتی مردم در  محافل عمومی و خصوصی نیز شاهدی بر حساسیت و اهمیت انتخابات یازدهم 23 خرداد سال آتی است. آری، در کشور عزیز ما، همه انتخابات‌ها، حایز اهمیت فراوانند اما درجه اهمیت انتخابات یازدهم، بیش از ده انتخابات گذشته است. بنگاه‌های خبرپراکنی و رسانه‌های اختلاف‌افکن دشمنان از هم اکنون می‌کوشند تا با تکیه بر حوادث سال 88، مردم را نسبت به حضور در این انتخابات، دلسرد کنند.

پایگاه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان، به جهت برخورداری از جامعه کاربری بسیار متنوع و گسترده (چند صد هزار نفر کاربر تایید شده)، با سابقه‌ای بسیار درخشان در برگزاری چندین دوره نظرسنجی از جمله انتخابات ریاست جمهوری سال 88 و نیز انتخابات مجلس شورای اسلامی سال 86، به جایگاهی رفیع در بین مراکز معتبر افکارسنجی کشور دست یازیده است.

امسال نیز، از چندی پیش به منظور دریافت نظرات شما پیرامون انتخابات ریاست جمهوری سال آینده، سلسله نظرسنجی‌هایی را برگزار نموده‌ایم که چهارمین آن‌ها، هم اینک فراروی شماست.

برای مشاهده عملکرد تبیان در نظرسنجی های گذشته اینجا کلیک کنید

در این نظرسنجی، لیست اسامی نامزدهایی که حضورشان در انتخابات یازدهم، بنا بر شواهد و اخبار موثق، قطعی یا جدی است، درج شده است.

شما کاربران عزیز، می‌توانید از طریق لینک زیر، با شرکت در این نظرسنجی، میزان موافقت خود را با هر یک از گزاره‌های مطرح‌شده، مشخص نمایید.

برای شرکت در نظرسنجی کلیک کنید

ملاحظات:

اعضای تبیان تنها یک‌بار می‌توانند در این نظر سنجی شرکت کنند؛ اگر عضو نیستید اینجا را کلیک کنید.

برای شرکت‌کنندگان در نظر سنجی 30 امتیاز به عنوان پیشکش در نظر گرفته شده است.

نتایج نظر سنجی پس از چند روز به صورت آنلاین در سایت نمایش داده می‌شود.


باشگاه كاربران تبیان

نظرسنجی شماره سه انتخابات ریاست جمهوری 92

نظرسنجی شماره دو انتخابات ریاست جمهوری 92

نظرسنجی شماره یك انتخابات ریاست جمهوری 92