تبیان، دستیار زندگی
پژوهش‌های حاضر در غرفه در زمینه‌های گوناگون علمی- پژوهشی از جمله فیزیک، فنی و مهندسی، زیست‌شناسی و پزشکی، علوم انسانی و اجتماعی، ریاضی، نجوم، ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قوانین عمومی بخش غرفه

هشتمین جشنواره پروژه های دانش آموزی تبیان

قوانین عمومی بخش غرفه هشتمین جشنواره پروژه های دانش آموزی تبیان

مراکز آموزشی که در هشتمین جشنواره پروژه های دانش آموزی تبیان ثبت نام کرده اند و پروژه های خود را درقالب غرفه ارائه خواهند کرد می بایست قوانینی را که برای این بخش تعیین شده، مطالعه کنند تا بتوانند با رعایت استانداردهای لازم، جزء برترین های جشنواره باشند. پژوهش‌های حاضر در غرفه  در زمینه‌های گوناگون علمی- پژوهشی از جمله فیزیک، فنی و مهندسی، زیست‌شناسی و پزشکی، علوم انسانی و اجتماعی، ریاضی، نجوم، شیمی، معماری و هنر هستند.

قوانین حاکم بر گروه های شرکت کننده در غرفه

1. تعداد نفرات مجاز شرکت‌کننده در هر گروه 1 الی 5 می باشد.

قوانین عمومی بخش غرفه هشتمین جشنواره پروژه های دانش آموزی تبیانتعداد نفرات در هر گروه تأثیری در نتایج داوری ندارد.

2. تعداد گروه‌های مجاز شرکت‌کننده از هر مدرسه در بخش غرفه‌ی جشنواره‌ محدود بوده و هر مدرسه می‌تواند 3گروه 5 نفره یا حداکثر 5 گروه سه نفره را برای حضور در غرفه معرفی نماید.

قوانین عمومی بخش غرفه هشتمین جشنواره پروژه های دانش آموزی تبیانبهتر است مراکز آموزشی بهترین گروه های خود را جهت شرکت در جشنواره معرفی نمایند تا شانش بیشتری برای برتر شدن در نمایشگاه را داشته باشند.
قوانین عمومی بخش غرفه هشتمین جشنواره پروژه های دانش آموزی تبیاندر صورت عدم معرفی گروه‌ها از طرف مدرسه، گروه‌های اضافی توسط هیئت داوران جشنواره حذف می‌شوند و اعتراضی در این باره پذیرفته نیست.
قوانین عمومی بخش غرفه هشتمین جشنواره پروژه های دانش آموزی تبیاناگر پروژه ثبت نام شده، جزء دستاوردهای نو جشنواره محسوب می شوند در صورتی که در بخش پیشنهاد موضوع ثبت نشده باشد، حذف می شود.

3.هر گروه شرکت‌کننده در غرفه می بایست پروژه خود را در به صورت تابلو نمایش یا پوستر و مقاله ارائه دهد. برای مشاهده استاندارد تابلونمایش و مقاله می توانید روی هر کدام از آن ها کلیک کنید. علاوه بر تابلو نمایش و مقاله، داشتن ماکت یا دست سازه ای از پروژه برای این بخش نمایشگاه الزامی است.

قوانین عمومی بخش غرفه هشتمین جشنواره پروژه های دانش آموزی تبیان تهیه بروشور برای گروه ها اختیاری است.

4. تمامی گروه های شرکت کننده در این بخش موظف اند در دو روز نمایشگاه آمادگی ارائه پروژه خود را داشته باشند. داوری به دو صورت محسوس و نامحسوس صورت خواهد گرفت لذا سعی کنید در طول دو روز آمادگی ارائه داشته باشید.

قوانین عمومی بخش غرفه هشتمین جشنواره پروژه های دانش آموزی تبیانارائه باید توسط همه ی اعضای گروه صورت بگیرد.
قوانین عمومی بخش غرفه هشتمین جشنواره پروژه های دانش آموزی تبیانپاسخ‌گویی به پرسش داوران تنها توسط اعضای گروه انجام می‌شود. دخالت مشاور یا دبیر راهنما سبب کسر امتیاز گروه می‌گردد.

5. هر گروه شرکت‌کننده تنها می‌تواند با یک موضوع/عنوان در بخش غرفه شرکت کند.

 مواردی که توسط هیئت داوران مورد ارزیابی قرار می‌گیرند شامل موارد زیر می‌باشد:

قوانین عمومی بخش غرفه هشتمین جشنواره پروژه های دانش آموزی تبیان تسلط علمی

قوانین عمومی بخش غرفه هشتمین جشنواره پروژه های دانش آموزی تبیان  مستندات اجرای پژوهش (مقاله، عکس، فیلم، تابلو نمایش، بروشور، پاورپوینت و ...)
قوانین عمومی بخش غرفه هشتمین جشنواره پروژه های دانش آموزی تبیانخلاقیت و نوآوری
قوانین عمومی بخش غرفه هشتمین جشنواره پروژه های دانش آموزی تبیانکاربردی و مفید بودن پژوهش 
قوانین عمومی بخش غرفه هشتمین جشنواره پروژه های دانش آموزی تبیان رعایت روش علمی و گام‌های پژوهش
قوانین عمومی بخش غرفه هشتمین جشنواره پروژه های دانش آموزی تبیان مدیریت زمان

6. همه‌ی گروه‌ها موظف‌اند در زمان مشخصی که در آینده اعلام خواهد شد غرفه‌ی خود را تحویل گرفته و تا افتتاحیه نمایشگاه بعد از غرفه آرایی آماده ارائه باشند.

قوانین عمومی بخش غرفه هشتمین جشنواره پروژه های دانش آموزی تبیانتهیه‌ی هر گونه وسیله یا ابزار موردنیاز جهت دکوراسیون غرفه به عهده‌ی مراکز آموزشی می‌باشد.

مطالب مرتبط:

قوانین عمومی بخش مسابقات

قوانین عمومی بخش سمینار  

تماس با ما

آدرس دبیرخانه:  تهران، بلوار کشاورز، خیابان نادری، نبش کوچه حجت دوست، پلاک 12 ، طبقه اول، مرکز یادگیری

تلفن: 81202311، 81202233

نمابر: 81202180

پست الکترونیکی :  project@tebyan.com

بخش پژوهش های دانش آموزی تبیان

تهیه و تنظیم: فاطمه گودرزی