تبیان، دستیار زندگی
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در مراسم گرامیداشت سوم خرداد، در جمع طلاب مدرسه علمیه صدوقی قم خواستار هوشیاری طلاب در برابر اقدامات اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس خبرگان رهبری شد! به گزارش بازتاب، حجت‌الاسلا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اظهارات نماینده ولی فقیه در سپاه در مورد انتخابات خبرگان

فرمانده و نماینده ولی فقیه در سپاه خواستار بهره‌گیری از علما برای ترویج اسلام شدند


نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در مراسم گرامیداشت سوم خرداد، در جمع طلاب مدرسه علمیه صدوقی قم خواستار هوشیاری طلاب در برابر اقدامات اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس خبرگان رهبری شد!

به گزارش بازتاب، حجت‌الاسلام علی سعیدی، شب گذشته در مراسم گرامیداشت آزادسازی خرمشهر در جمع طلاب مدرسه علمیه شهید صدوقی (ره) قم، انتخابات مجلس خبرگان رهبری را حساس ارزیابی کرد: انتخابات مجلس خبرگان رهبری به خودی خود مهم است؛ اما در مقطع کنونی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌باشد.

وی افزود: شکست‌خوردگان انتخابات اخیر سعی دارند برای تثبیت موقعیت خویش جایگاهی را تصاحب كنند و آن‌ها انتخابات آینده مجلس خبرگان را فرصت مناسبی برای این هدف می‌بینند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: اصلاح‌طلبان در صدد تغییر در شیوه تعیین کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری هستند و سعی دارند احراز صلاحیت نامزدهای خبرگان را از شورای نگهبان گرفته و به مراجع تقلید واگذار کنند که این حرکت از سوی آقای کروبی آغاز شد.

حجت‌الاسلام سعیدی تغییر در ترکیب و کارکرد مجلس خبرگان را از دیگر اهداف اصلاح‌طلبان ذکر کرد و خواستار هوشیاری طلاب در برابر این جریانات شد و افزود: با رأی خود از وزانت و علمی بودن مجلس خبرگان دفاع کنید.