تبیان، دستیار زندگی
پاسپورت مجتبی جباری ستاره استقلال در فرودگاه امام ضبط شد اتفاقی که مجتبی از رخ دادنش می ترسید ، به وقوع پیوست و پاسپورت این بازیکن به دلیل بدهکاری مالیاتی ضبط شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پاسپورت جباری ضبط شد


پاسپورت مجتبی جباری ستاره استقلال در فرودگاه امام ضبط شد اتفاقی که مجتبی از رخ دادنش می ترسید ، به وقوع پیوست و پاسپورت این بازیکن به دلیل بدهکاری مالیاتی ضبط شد.حتما به خاطر دارید که جباری بعد از اعلام اداره مالیات مبنی بر بدهکاری مالیات در تمرین حاضر نشد اما باشگاه به او این اطمینان و قول را داد که بدهکاری او را خواهد پرداخت .
ضبط

این حال کاری که معاونان فتح الله زاده انجام داده اند ، گذاشتن یک چک وثیقه در اداره مالیات بود . چیزی که بدهی را از دوش مجتبی برنداشت و بنابراین ، او در فرودگاه امام پاسپورت خود را در اختیار ماموران معذور قرار داد تا برای سفر تیم ملی به کویت وضعیت نامشخصی داشته باشد.

مبلغ بدهی مالیاتی جباری 140 میلیون تومان است که طبق قرارداد باشگاه استقلال مسئول پرداخت آن است اما آنها این کار را انجام نداده اند تا جباری در آستانه بازی حساس با صبا دوباره یه صرافت عدم حضور درتمرین بیفتد.جباری که بسیار عصبانی است در این باره می گوید: چون فعلا با باشگاه سفر خارجی نداریم آنها با من کاری ندارند، درحالیکه من به خاطر حسایت بازی الریان و اهمیت آن پا روی تصمیم که گرفته بودم گذاشتم و با تیم به قطر رفتم . من بسیار روی این موضوع تاکید داشتم که باشگاه مالیات را پرداخت کند اما متاسفاته این اتفاق نیفتاد .

پاسپورت مجتبی جباری ستاره استقلال در فرودگاه امام ضبط شد اتفاقی که مجتبی از رخ دادنش می ترسید ، به وقوع پیوست و پاسپورت این بازیکن به دلیل بدهکاری مالیاتی ضبط شد

من در حال حاضر ممنوع الخروج هستم و این داستانی بود که البته برای من قابل پیش بینی بود ولی من روی حرف آقایان و قول شان حساب کرده بودم.جباری می گوید: از فردا من باید دنبال جورکردن پول و پرداخت بدهی و آزاد کردن پاسپورتم باشم. آنطور که جباری می گوید در باشگاه استقلال کسی وجود ندارد که بخواهد پیگیر این چیزها باشد! آیا او دوباره حضور در تمرینات را تحریم خواهد کرد؟ جباری جوابی در این مورد ندارد اما ظاهرا چاره دیگری برای او باقی نمانده .مشکل مالیاتی چیزی است که چند بازیکن دیگر باشگاه استقلال هم با آن دست به گریبانند . اما شاید این فقط جباری است که شجاعت طرح این مشکل را در عرصه عمومی دارد .

بخش ورزشی تبیان

منبع : خبرآنلاین