تبیان، دستیار زندگی
ینی: امام خمینی(ره) همیشه جامعه ورزش را با رویی خوش و لبانی خندان پذیرا بودند در آستانه چهاردهمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) جمعی از مدیران جامعه ورزش تهران از حسینیه جماران دیدن كردند. در این مراسم كه عصر روزدوشنبه 12/3/...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حجت الاسلام و المسلمین حاج سید حسن خمینی:

امام خمینی(ره) همیشه جامعه ورزش را با رویی خوش و لبانی خندان پذیرا بودند

در آستانه چهاردهمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) جمعی از مدیران جامعه ورزش تهران از حسینیه جماران دیدن كردند.

در این مراسم كه عصر روزدوشنبه 12/3/82 برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین حاج سید حسن خمینی با تاكید بر اهمیت ورزش و ورزشكاران در جامعه گفت: سرمایه گذاری در ورزش برای هر جامعه ای سودمند و مفید است.

وی در ادامه افزود: این سرمایه گذاری از چند بعد مورد اهمیت است : پركردن اوقات فراغت كشور كه امری مهم و بارز است، پرورش قهرمانانی كه باعث افتخار ملی می شوند و جلوگیری از ناهنجاری های اجتماعی هم چون اعتیاد.

وی با تاكید بر اینكه امام خمینی (ره) همیشه جامعه ورزش را با رویی خوش و لبانی خندان پذیرا بوده است، اظهار داشت: جامعه ورزش سعی نموده الگوگیری از رهنمود امام راحل و تلاش برای خدمت به ورزش دوستان حركتهای عظیمی را در این راه شروع نماید كه به امید خدا بسیار هم موفق بوده است.

وی در پایان گفت: بعد از انقلاب اسلامی در جامعه ورزش تحول عظیمی روی داد به گونه ای كه در زمان قبل از انقلاب كل تهران تنها 3 استخر سر پوشیده داشت ، اما اكنون هر منطقه دارای چند استخر است كه این یك بعد تلاش مسؤولین ذیربط می باشد.

حاج حسن پیرامون این مسئله كه اگر كشور یك دهم هزینه ای را كه باید صرف مبارزه با مفاسد اجتماعی كند، برای ورزش سرمایه گذاری كند از هر نظر از داشتن جامعه ای سالم و افرادی قوی موفق خواهد بود ، گفت: مسؤولین در مجلس باید به ورزش و جامعه ورزشی نگاه ویژه داشته باشند، زیرا حضور ورزشكار در جامعه باعث سلامتی و شادابی جامعه خواهد شد.

شایان ذكر است در ابتدای مراسم خطیب مدیر كل تربیت بدنی استان تهران با اشاره به اینكه ماه خرداد یادآور وقایع تاریخی است اظهار كرد: دراین ماه قیام 15 خرداد سالگرد امام و فتح خرمشهر را داریم كه باعث جاودانه شدن این ماه شده است.

وی در پایان گفت: امروز جامعه ورزش در حسینیه جماران حضور پیدا كرده تا تجدید میثاقی دوباره با آرمانهای امام راحل داشته باشد.