تبیان، دستیار زندگی
امارات / مشکل اولادی برای حضور در فینال جام حذفی مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال الشباب امارات نمی تواند تیم فوتبال پرسپولیس را در دیدار رفت فینال جام حذفی همراهی کند. محمد حسن انصاری فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درملاقات با مسئو...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

/ با وجودصدور ITC از سوی باشگاه الشباب امارات /

مشکل اولادی برای حضور در فینال جام حذفی


مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال الشباب امارات نمی تواند تیم فوتبال پرسپولیس را در دیدار رفت فینال جام حذفی همراهی کند.

محمد حسن انصاری فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درملاقات با مسئولان باشگاه الشباب امارات آنها را مجاب کرد نسبت به صدور رضایتنامه بین المللی مهرداد اولادی اقدام کنند. بنابه گفته مدیران باشگاه پرسپولیس کارت ITC صادر شده و او مشکلی از بابت همراهی تیمش در بازیهای آتی ناخواهد داشت، این درحالی است که سازمان لیگ برتر اظهاراتی بر خلاف ادعای مدیران باشگاه پرسپولیس دارد.

آلبرت گریگوریان دبیر اجرایی سازمان لیگ برتر در این باره می گوید:" تا به امروز و در فاصله یک روز مانده به برگزاری بازی نهایی جام حذفی هنوزرضایتنامه بین المللی اولادی به فدراسیون فوتبال نرسیده است و بر اساس قوانین نمی تواند دردیدار برابر سپاهان به میدان برود."

وی در ادامه می افزاید:"البته باید برای سازمان لیگ برتر وضعیت نظام وظیفه اولادی نیز مشخص شود، زیرا مسئولان باشگاه پرسپولیس مدارکی دال بر اشتغال به تحصیل اولادی ارائه نکرده اند."

با این شرایط مهرداد اولادی در دیدار رفت جام حذفی نمی تواند پرسپولیس را همراهی کند اما برای حضور در بازی برگشت مشکلی ندارد.