تبیان، دستیار زندگی
 8 ایرانی اینجا هستند روزنامه گلف نیوز چاپ دوبی در گزارشی از فصل نقل و انتقالات لیگ امارات به حضور چشمگیر بازیكنان ایرانی در این فصل از لیگ امارات اشاره داشته است. در این گزارش آمده است: قابل توجه‌ترین نكته در این فصل از رق...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گزارش گلف نیوز از حضور ایرانیان در لیگ امارات

8 ایرانی اینجا هستند


روزنامه گلف نیوز چاپ دوبی در گزارشی از فصل نقل و انتقالات لیگ امارات به حضور چشمگیر بازیكنان ایرانی در این فصل از لیگ امارات اشاره داشته است.

در این گزارش آمده است: قابل توجه‌ترین نكته در این فصل از رقابت‌های لیگ دسته اول امارات این است كه بسیاری از باشگاه‌های امارات در طول فصل نقل و انتقالات، با بازیكنان ایرانی وارد مذاكره شدند و نهایتا 5 تیم با بازیكنان ایرانی قرارداد منعقد كردند.

گلف نیوز در گزارش خود ضمن اشاره به هفتمین فصل حضور فرهاد مجیدی در لیگ امارات نوشته است: فرهاد مجیدی مهاجم ایرانی كه پس از 5 فصل حضور در تیم الوصل فصل گذشته را با الاهلی به مقام قهرمانی امارات دست یافت با عقد قرارداد با النصر این فصل را در این تیم بازی خواهد كرد.

در ادامه این گزارش به حضور رسول خطیبی و مسعود شجاعی در تیم الشارجه و همچنین همبازی شدن جواد كاظمیان و علی سامره در الشعب اشاره شده است.

در بخش دیگری از این گزارش آمده است: باشگاه الامارات دو بازیكن كلیدی تیم ملی ایران را از فصل آینده در اختیار خواهد داشت. رضا عنایتی بهترین گلزن لیگ ایران در فصل گذشته و حسین كعبی بازیكن موثر تیم ملی ایران در جام جهانی از این فصل در امارات خواهند بود.

گفتنی است كه در قسمتی از این گزارش ضمن اشاره به تمدید قرارداد ایمان مبعلی با الشباب به مشكل مهرداد اولادی و این تیم نیز اشاره شده و آمده است: مهرداد اولادی با وجود تمدید سه ساله قرارداد خود با الشباب به دلیل خدمت سربازی به كشور امارات بازنگشت. این در حالی است كه باشگاه الشباب هنوز به قرارداد سه ساله خود با اولادی تأكید می كند.