تبیان، دستیار زندگی
/ بادامکی و صلاح حسن فردا بازی می کنند هرچند مشکل مصدومیت کریم باقری برای حضور در ترکیب پرسپولیس برطرف شده است اما این بازیکن در دیدار فردا به میدان نخواهد رفت. بنا بر اعلام پزشک تیم فوتبال پرسپولیس ، کریم باقری برای دیدار ب...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مشکل باقری برای حضور در فینال جام حذفی/

بادامکی و صلاح حسن فردا بازی می کنند


هرچند مشکل مصدومیت کریم باقری برای حضور در ترکیب پرسپولیس برطرف شده است اما این بازیکن در دیدار فردا به میدان نخواهد رفت.

بنا بر اعلام پزشک تیم فوتبال پرسپولیس ، کریم باقری برای دیدار با سپاهان مشکلی ندارد و می تواند این تیم را همراهی کند اما ظاهرا مشکلات دیگری وجود دارد که باقری را از حضوردر دیدار فردا منع می کند. در این مورد گفته می شود باقری به دلیل برخی مشکلات مالی نمی خواهد برای پرسپولیس به میدان برود. اما کادرفنی این تیم دور بودن این بازیکن از شرایط مسابقه را دلیل این غیبت معرفی می کنند.

اما حسین بادامکی که قبلا اعلام شده بود به بازی فردا نخواهد رسید با تلاش پزشک این تیم سلامتی اش را بدست آورده و برای دیدار فردا مشکلی ندارد. صلاح حسن مهاجم عراقی پرسپولیس نیز با دریافت کارت بازی و رفع مصدومیتش در دیدار فردا برابر سپاهان به میدان خواهد رفت.

علاوه بر این بازیکنان ، سایر مردان پرسپولیس در سلامت کامل بسر می برند و برای دیدار رفت فینال جام حذفی مشکلی ندارند. این بازی ساعت 40/17 دقیقه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.