تبیان، دستیار زندگی
تمرینات تیم فوتبال استقلال در حالی ظهر دیروز برگزار شد که مربیان استقلال برای شبیه سازی شرایط بازی با مس کرمان تمرین استقلال را در گرمترین زمان ممکن برگزار کردند. تیم فوتبال استقلال که پس از پیروزی خانگی 2-1 مقابل ذوب آهن ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برگزاری تمرین استقلال در گرمترین ساعات روز برای دیدار با مس کرمان


تمرینات تیم فوتبال استقلال در حالی ظهر دیروز برگزار شد که مربیان استقلال برای شبیه سازی شرایط بازی با مس کرمان تمرین استقلال را در گرمترین زمان ممکن برگزار کردند.

تیم فوتبال استقلال که پس از پیروزی خانگی 2-1 مقابل ذوب آهن این هفته در کرمان میزبان تیم مس خواهند بود برای هماهنگی و تطابق بدنی بازیکنان با بازی درهوای گرم ، تمرینات خود را به گرمترین ساعت روز موکول کردند .

در این تمرین که از ساعت 14 در زمین چمن مصنوعی شهید کشوری آغاز شد بازیکنان ابتدا با حرکات کششی زیر نظر دکتر بهمنی به گرم کردن بدنها پرداختند تا خود را برای تمرینات اصلی آماده کنند .

در تمرین دیروز که با حضور تمامی بازیکنان استقلال برگزار شد ، محمود فکری کاپیتان استقلال به دلیل کشیدگی عضله ران پا به صورت جداگانه زیرنظر دکتر نوروزی تمرین کرد . با توجه به وضعیت فکری به احتمال زیاد او در دیداربا مس کرمان نیز قادر به همراهی تیمش نخواهد بود هرچند پزشکان تیم استقلال در تلاشند تا او را برای مسابقه روز جمعه آماده کنند .

تمرینات تاکتیکی استقلال که زیر نظر صمد مرفاوی و رضا حسن زاده انجام شد به حفظ توپ در فضای محدود ، سانتر از جناحین ، حرکت در عمق و توپسازی برای مهاجمان اختصاص داشت .

به گفته مربیان استقلال قرار است تمرینات استقلال تا پیش از سفر به کرمان در همین ورزشگاه دنبال شود .