تبیان، دستیار زندگی
صعود هفت پله ای تیم پینگ پنگ جوانان ایران در رنکینگ جهانی در آخرین رنكینگ اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی پینگ پنگ، تیم ایران با هفت پله صعود در رده چهلم جهان قرار گرفت. با توجه به درخشش تیم جوانان در سومین دوره مسابقات قهرم...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اخبار منهای فوتبال 21/06/1385



صعود هفت پله ای تیم پینگ پنگ جوانان ایران در رنکینگ جهانی

در آخرین رنكینگ اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی پینگ پنگ، تیم ایران با هفت پله صعود در رده چهلم جهان قرار گرفت.

با توجه به درخشش تیم جوانان در سومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا، پینگ پنگ بازان ایران از رده چهل و هفتم به چهلم صعود كرد.

در فهرست تیم های اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی، تیم‌های چین با 224 امتیاز ، ژاپن با 150 امتیاز ، آلمان با 148 امتیاز ، تایوان با 146 امتیاز ، كره جنوبی با 144 امتیاز و انگلیس با 142 امتیاز در مكان های اول تا ششم قرار دارند.

همچنین امیر چراغیان با رنکینگ 287 ، نوشاد عالمیان با رنکینگ 318 و سعید مسعود با رنکینگ 339 در لیست برترین های جهان قرار دارند.


مسابقات شیرجه قهرمانی کشور از امروز می شود

مسابقات شیرجه قهرمانی کشور از فردا بیست و یکم شهریور ماه در استخر مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز می شود.

بر اساس اعلام کمیته فنی شیرجه فدراسیون شنا، شیرجه، و واترپلو این رقابتها در دو رشته تخته فنر 1 و 3 متر و سکوی 5 ،7 و 10 متر برگزار خواهد شد و شیرجه روها در شش رده سنی عموم،16-17-18سال ، 14-15 سال،12-13 سال،10-11 سال؛ 9 و زیر 9 سال به رقابت با یکدیگر خواهد پرداخت.

طبق برنامه رقابتهای تخته فنر 1 متر ، 21 شهریورماه مسابقات تخته فنر 3 متر ، 22 شهریورماه و مسابقه های سکوی5 – 7 و 9 متر، بیست و سوم شهریورماه انجام می شود.

رقابت شیرجه روها صبح ها ازساعت 9 لغایت 13 و بعدازظهرازساعت15 لغایت 20 برگزارمی شود.


اردوی مشترک تیم ملی بوکس ایران و مجارستان برگزار می شود

مربی تیم ملی بوکس کشور از برگزاری یک دوره اردوی مشترک با تیم ملی مجارستان خبر داد.

اکبراحدی درگفتگو با خبرنگارمهر گفت: پس از برگزاری مسابقات انتخابی و معرفی نفرات اعزامی به مسابقات دوحه در عصرسه شنبه برای گرفتن ویزای نفرات حاضر در اردو اقدام خواهد شد.

احدی افزود: پس از اعلام موافقت مدیرتیمهای ملی بوکس برگزاری اردوی مشترک با مجارستان به تصویب رسید و این اردو به زودی برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: پس از رقابتهای انتخابی تمرینات تیم ملی با قدرت ادامه دارد تا تیم برای حضور در اردو و جام ستارگان آمادگی لازم را پیدا کند.

احدی یادآور شد: هر 24 بوکسور حاضر در اردوی تیم ملی هم اکنون در نهایت آمادگی و سر وزن هستند و هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی تصریح کرد: یکی از اوزان 54، 51 یا 48 از اعزام به مسابقات حذف می شوند زیرا 10 وزن باید به مسابقات آسیایی اعزام شوند و ما هر وزنی که آمادگی کمتری داشته باشد را کنارمی گذاریم.

اردوی آمادگی تیم ملی بوکس کشورهم اکنون درمجموعه ورزشی انقلاب تهران برپاست و رقابتهای انتخابی بوکس از عصرامروزبین 24 بوکسورحاضر در اردو آغازخواهد شد.


40 بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی دعوت شدند

اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان باحضور 40 بازیکن از روز شنبه 25 لغایت 30 شهریورماه جاری برپا می شود.

این اردو به منظور آمادگی هر چه بیشتر بازیکنان و شناخت نفرات اصلی جهت حضور در رقابت های جام جهانی برزیل که از 8 آبان ماه 1385 در شهر ریودوژانیرو برگزار می شود درمحل کمپ تیم های ملی به مدت 5 روز تشکیل خواهد شد.

اسامی دعوت شدگان به شرح زیر است:

احسان وجدی، اسماعیل بابایی، علی خسروی، عباس قاسمی، علی رحیمی و علی میرزا استواری (ایران توسعه کرج)، حامد قربانپور، علی علی گلی، حسن عبدالهی، صادق صادقی و علی اسحاق زاده (منتخب رودسر)، فاروق درا، حمید رضایی، یوسف مولایی و علی عبدالهی (خلیج فارس هرمزگان)، نیما کشتکار، مسلم مسیگه (دریانوردان بوشهر)، حسین بی خطر، ابراهیم محبوب آراسته و مصطفی رضوانخواه (شهرداری لنگرود)، موسی ضامنی و اسرافیل قربانی(سازه سرای ساری)، افشین امیدی، مهدی آذری و مهدی داودی (یاران قدرت نکا)، محمود هادی زاده، اکبر فرضی، فرید بلوک باشی، رضا قنبری کامران (منطقه آزاد بندر انزلی)، الیاس آزاد و سعید غلام نژاد (خزر شیربابلسر)، علی نادری (تربیت بدنی اصفهان)، حمید زارعی (پالایشگاه شیراز)، محمود ایوبی (مدیریت خاویاری)، مهرداد ابراهیمی و سید علیرضا علیجانی (فراز تهران) سعید مسعودی (ساعی نجف آباد)، سعید هزاوه (صنایع اراک)، عباس صحراکار(پایانه های همدان)، محمدرضا مهرانپور (دارالصابرین بم)


مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا ـ مالزی؛

ناكامی جوانان ایران در روز سوم

سومین روز مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی جوانان و بزرگسالان آسیا در مالزی با نتایج ضعیف ملی‌پوشان ایران به پایان رسید.

در رقابت‌های بعدازظهر امروز در ماده‌ی دور امتیازی رده‌ی سنی جوانان بهنام خسروشاهی در میان دوچرخه‌سوارانی از 22 كشور آسیایی در مكان هشتم ایستاد و محمد صادق مظفری نیز در همین ماده دهم شد.

در ماده كایرین رده‌ی سنی جوانان هم تیم كشورمان متشكل از حسن علی ورپشتی، محمود پراش و فرشید فارسی نژادیان نتوانست از گروه خود صعود كند و با توجه به امتیازی كه به دست آورده، فردا برای كسب مقام هفتم تا دوازدهم به مصاف حریفان می‌رود.

چهارمین روز مسابقات قهرمانی آسیا، فردا در ماده‌های یك كیلومتر سرعت و اسكراش، رده‌ی سنی جوانان دنبال می‌شود.

تیم ایران صبح امروز یك مدال برنز در قسمت مدیسن جوانان كسب كرد.

در پایان چهارمین روز مسابقات تیم ایران یك مدال نقره توسط حسین عسگری و دو مدال برنز در قسمت تعقیبی تیمی و مدیسن كسب كرده است.


ایران نایب قهرمان كشتی فرنگی پیشكسوتان جهان شد

با كسب 3 مدال طلا ، 5 نقره و 14 برنز؛

تیم كشتی فرنگی پیشكسوتان ایران با كسب 3 مدال طلا ، 5 نقره و 14 برنز نایب قهرمان جهان شد.

پیشكسوتان فرنگی كار اعزامی كشورمان به رقابتهای قهرمانی جهان در لتونی در روز آخر و در گروه A توانستند با كسب یك مدال طلا ، یك نقره و چهار برنز دیگر عنوان نایب قهرمانی این رقابتها را از آن خود كنند.

تیم روسیه با كسب 14 مدال طلا ، 5 نقره و 15 برنز به مقام اول دست یافت و تیم اكراین نیز با كسب 2 مدال طلا ، 4 نقره و یك برنز در جایگاه سوم قرار گرفت.

نتایج كسب شده در گروه A به شرح زیر است:

58 كیلوگرم : علیرضا شریفی - برنز

85 كیلوگرم : یوسف نعمت پور - برنز

97 كیلوگرم : ربیع مشایخ - طلا . احمد نعمت پور - برنز

130 كیلوگرم : پیمان عبدی - نقره . علی اسماعیلی - برنز