تبیان، دستیار زندگی
مدیر عامل باشگاه پرسپولیس تهران گفت: شكست برابر ابومسلم هیچ تاثیر منفی بر روحیه بازیکنان ما نخواهد گذاشت بلکه انگیزه آن‌ها را برای قهرمانی در جام حذفی بیشتر می‌کند.محمد حسن انصاری‌فرد پس از شکست تیمش در هفته نخست رقابت‌های ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انصاری‌فرد: مشکل اولادی حل شده است

برنامه‌ای برای بازگشت پروین نداریم


مدیر عامل باشگاه پرسپولیس تهران گفت: شكست برابر ابومسلم هیچ تاثیر منفی بر روحیه بازیکنان ما نخواهد گذاشت بلکه انگیزه آن‌ها را برای قهرمانی در جام حذفی بیشتر می‌کند.

محمد حسن انصاری‌فرد پس از شکست تیمش در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر در گفت‌وگویی افزود: تیم ما بازی خوبی را به نمایش گذاشت و تنها روی حادثه‌ها باخت.

وی ادامه داد: به طور قطع انگیزه بازیکنان تیم ما برای قهرمانی در جام حذفی بیش از پیش شده است و به امید خدا قهرمانی این جام را تقدیم هواداران پرسپولیس می‌کنیم.

وی با بیان این که از عملکرد بازیکنان تیم پرسپولیس در این دیدار راضی است افزود: تیم ما تیمی هجومی است، در این دیدار چهره هجومی خوبی داشتیم اما، در دفاع با مشکلاتی رو‌به‌رو هستیم که به طور قطع دنیزلی تدابیر خاصی را برای رفع این مشکل خواهد اندیشید.

انصاری‌فرد ادامه داد: دنیزلی مربی بزرگی است و بی‌شک می‌تواند مشکلات پرسپولیس را رفع کند اما، او زمان بیشتری برای اثبات توانایی‌های خود نیاز دارد.

وی خاطر نشان ساخت: به هر حال این اولین بازی ما در لیگ برتر بود، فوتبال برد و باخت دارد اما، من به آینده تیم بسیار امیدوارم و به طور قطع در بازی‌های آینده تیم به شرایط آیده‌ال خود خواهد رسید و با ارائه بازی‌های دلچسب نتایج خوبی خواهد گرفت.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس تهران با انتقاد از سبک بازی تیم فوتبال ابومسلم به ویژه در نیمه دوم این دیدار اظهار داشت: متاسفانه بازیکنان تیم ابومسلم در نیمه دوم به طور مداوم خود را روی زمین ‌انداخته و وقت کشی می‌کردند و این یکی از مشکلات ما در این دیدار بود.

وی همچنین در خصوص اعتراض اسکندری، سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس تهران به توپ جمع کن‌های بازی در اواخر این دیدار افزود: متاسفانه توپ جمع‌کن‌ها به خوبی توپ‌ها را به بازیکنان ما نمی‌رساندند و در این زمینه اگر مشکلی بوده از جانب تیم ابومسلم بوده است.

انصاری‌فرد با بیان این که مشکل اولادی برای حضور در پرسپولیس حل شده است گفت: مشکلی برای حضور اولادی در پرسپولیس وجود ندارد و وی از امروز در تمرینات پرسپولیس حاضر خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران همچنین با رد شایعاتی مبنی بر بازگرداندن پروین به پرسپولیس تصریح کرد: این مساله به هیچ عنوان صحت ندارد و در حال حاضر نیز باشگاه برنامه‌ای برای حضور وی در پرسپولیس ندارد.

نشست انصاری فرد و محسنی باز هم بی نتیجه ماند؛

بازیكنان خارجی هم شكایت كردند

نشست محمدحسن انصاری فرد، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس (پیروزی) با خشایار محسنی، مدیر برنامه‌های سرمربی سابق تیم فوتبال پیروزی برای چندمین بار بی‌نتیجه ماند.

آری هان كه پس از عدم همكاری‌ با پرسپولیس مجبور به ترك تهران شد، به گفته‌ی محسنی هنوز مبلغی بالغ بر 800 هزار یورو از این باشگاه طلب دارد كه از طریق مدیر برنامه‌هایش به دنبال حل و فصل این مشكل است.

ظاهرا در آخرین نشست مدیرعامل پرسپولیس و محسنی هیچ گونه توافقی حاصل نشده و مدیر برنامه‌های آری هان با عصبانیت جلسه را ترك كرده است.

به گفته‌ی محسنی جلسه امروز با انصاری‌فرد آخرین فرصت به باشگاه پرسپولیس بود تا با توافق نهایی بتواند بدهی‌های خود به آری هان را بپردازد.

همچنین الونگ الونگ‏، رافائل و ساها سه بازیكن خارجی تیم فوتبال پرسپولیس نیز به دلیل آنچه كه آن را عدم پایبندی باشگاه به تعهدات خود خوانده‌اند به كمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شكایت كرده‌اند تا در مجموع مبلغ 400 هزار یورو طلب خود را از پرسپولیس دریافت كنند.