تبیان، دستیار زندگی
به گزارش روابط‌عمومی رعد؛ با حضور شهروندان نیکوکار و در جهت حمایت از توان‌یابان جسمی حرکتی، بازار نوروزی رعد به مدت سه روز از تاریخ ۱۶ تا ۱۸ اسفندماه از ساعت 10 صبح تا 10 شب برگزار خواهد شد....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بازارچه نوروزی خیریه رعد در راه است

بازارچه نوروزی خیریه رعد در راه است

در آستانه سال نو و مطابق معمول هر سال بازار نیکوکاری رعد در هفته سوم اسفند‌ماه برگزار می‌شود.

به گزارش روابط‌ عمومی رعد؛ با حضور شهروندان نیکوکار و در جهت حمایت از توان‌یابان جسمی حرکتی، بازار نوروزی رعد به مدت سه روز از تاریخ16 تا 18 اسفندماه از ساعت 10 صبح تا 10 شب برگزار خواهد شد.

بازارچه نوروزی خیریه رعد در راه است

در این بازار که اجناس و لوازم عید نوروز عرضه می‌شود، علاوه بر شیرینی‌جات محلی و شهرستان‌ها، وسایل سفره هفت سین، گل، شمع، زیورآلات، پوشاک،کیف و کفش، وسایل بهداشتی - آرایشی و لوازم خانگی ارایه خواهد شد.

هم چنین گروه‌ همیاری بانوان با تولید شیرینی‌جات خانگی و عرضه غذا‌های خانگی در رستوران رعد در خدمت خانواده‌ها و بازدیدکنندگان خواهند بود.

حضور شرکت‌ها و تولیدکنندگان معتبر به عنوان حامیان مالی بازار درسال‌های گذشته فرصتی فراهم ‌آورده‌است تا صاحبان صنایع از نزدیک با مصرف‌کنندگان ارتباط برقرارکنند.

مجتمع رعد از علاقه‌مندان دعوت به عمل می‌آورد برای اطلاع از شرایط و نحوه اجاره غرفه با  شماره 88371096 -021 تماس حاصل نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.


مرکز یادگیری سایت تبیان

تنظیم: یگانه داودی