تبیان، دستیار زندگی
فریدون زندی بازیکن سابق باشگاه کایزرسلاترن که اخیرا به تیم توس کوبلنز پیوسته ، رضایت کامل خود را از حضور در این تیم دسته دومی اعلام کرد.به نقل از سایت باشگاه کوبلنز ، زندی در مراسم معارفه باشگاه اظهار داشت : من گفتگوهای ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

زندی: کوبلنز انتخاب خودم بود/

پیش بینی وضعیت این تیم سخت است


فریدون زندی بازیکن سابق باشگاه کایزرسلاترن که اخیرا به تیم توس کوبلنز پیوسته ، رضایت کامل خود را از حضور در این تیم دسته دومی اعلام کرد.

به نقل از سایت باشگاه کوبلنز ، زندی در مراسم معارفه باشگاه اظهار داشت : من گفتگوهای مهمی را با سرمربی این تیم داشتم . حضور در تیم کوبلنز انتخاب خودم بود .

بازیکن سابق تیم ملی کشورمان در خصوص وضعیت تیم فوتبال کوبلنز افزود: من نمی توانم در خصوص عملکرد این تیم در رقابت های امسال نظری بدهم . پیش بینی در این خصوص کار دشواری است.

میلان ساسیچ سرمربی تیم فوتبال کوبلنز در خصوص پیوستن زندی به این تیم گفت: فریدون از حضور در کوبلنز رضایت دارد. عزم او برای حضور در تیم ما جدی است. ما برای به خدمت گرفتن زندی وارد عمل نشدیم بلکه او داوطلبانه به تیم ما پیوست.

زندی ازروزسه شنبه هفته آینده تمرینات خود رابا تیم کوبلنز آغازخواهد کرد. این بازیکن 27ساله دوفصل قبل را درعضویت تیم کایزسلاترن بود و طی این مدت 55 بار به همراه این تیم به میدان رفت. او برای لاترن شش گل به ثمر رساند و هشت پاس گل داد. زندی در تیم کوبلنز با شماره 20 به میدان خواهد رفت.

تیم فوتبال کوبلنز شب گذشته در چارچوب رقابت های جام حذفی فوتبال آلمان موفق شد با نتیجه دو بر دو تیم فوتبال بایرلورکوزن را متوقف کند اما در نهایت با حساب سه بر یک در ضربات پنالتی مقابل این تیم شکست خورد.