تبیان، دستیار زندگی
هفته گذشته که شایعه شد لیدرهای پرسپولیس 1.5 میلیون تومان عیدی گرفته‌اند، این خبر مثل بمب در اردوی آبی‌ها پیچید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اوضاع نامناسب این روزهای استقلال


هفته گذشته که شایعه شد لیدرهای پرسپولیس 1.5 میلیون تومان عیدی گرفته‌اند، این خبر مثل بمب در اردوی آبی‌ها پیچید.


قلعه نویی و جباری

مجتبی جباری هفته گذشته دوباره سوژه شد. وقتی روزنامه‌ها عکس‌های او را چاپ کردند که مشغول جر و بحث با امیر قلعه‌نویی بود. ابتدا همه فکر کردند محور صحبت‌های طرفین پول است اما‌ بعدا مشخص شد جباری از زمین چمن کمپ ایراد گرفته و آن را برای پای مصدومش مفید نمی‌داند. البته باز هم عده ای معتقد بودند بحث در مورد چمن كمپ 70 دقیقه طول نمی كشد. جباری معمولا به مسائل مالی هم معترض می‌شود ولی یک منبع آگاه خبر داد او بخشی مهمی از پولش را گرفته و به همین خاطر مصاحبه نمی‌کند.

مقایسه با پرسپولیس‌

5، 6 ستاره سرشناس استقلال نظیر رحمتی، نکونام، جباری، منتظری و... امسال با وجود بحران مالی آبی‌ها بین‌300 تا‌600 میلیون از کل پولشان را گرفته‌اند. حتی یکی از ستاره‌ها اول فصل به کمک بازار مبل و موبایل نیمی از قراردادش را یک‌جا گرفت. هیچ‌کدام از بازیکنان هم ماشین ارزان‌قیمت سوار نمی‌شوند (جز یک هافبک نیمکت‌نشین) اما به هر حال همه از مشکل مالی شکایت می‌کنند چون انتظار دارند تا این مقطع از فصل که 27 هفته از مسابقات گذشته حدود‌80 درصد از پولشان را بگیرند.‌ مسئله بعدی این‌که استقلالی‌ها (از بازیکنان گرفته‌ تا لیدرها) مسائل مالی خود را با پرسپولیسی‌ها مقایسه می‌کنند. به عنوان مثال هفته گذشته که شایعه شد لیدرهای پرسپولیس 1.5 میلیون تومان عیدی گرفته‌اند، این خبر مثل بمب در اردوی آبی‌ها پیچید و صدای لیدرهای زحمتکش‌‌ استقلال هم درآمد. حکایت بازیکنان هم همین است. آن‌ها می‌بینند که به فرض فلان بازیکن معمولی پرسپولیس تا این‌جای فصل‌700 میلیون گرفته اما خودشان‌400 میلیون گرفته‌اند به همین خاطر اعتراض می‌کنند و یا صدای خود را به گوش کادر فنی می‌رسانند.

مجتبی جباری هفته گذشته دوباره سوژه شد. وقتی روزنامه‌ها عکس‌های او را چاپ کردند که مشغول جر و بحث با امیر قلعه‌نویی بود. ابتدا همه فکر کردند محور صحبت‌های طرفین پول است اما‌ بعدا مشخص شد جباری از زمین چمن کمپ ایراد گرفته و آن را برای پای مصدومش مفید نمی‌داند. البته باز هم عده ای معتقد بودند بحث در مورد چمن كمپ 70 دقیقه طول نمی كشد

مجتبی جباری

مصاحبه‌های آتشین 8 شاکی

نکته جالب این‌جا بود که درست 24 ساعت بعد از صحبت‌های 75 دقیقه‌ای جباری با قلعه‌نویی خبر رسید که تمرینات استقلال از کمپ به زمین شماره 2 آزادی منتقل می‌شود. این مسئله نشان از نفوذ و برش خوب جباری در استقلال دارد. بازیکن بزرگی که به 8 شاکی معروف شده و البته سالی 2، 3 مصاحبه بیشتر انجام نمی‌دهد. مصاحبه‌هایی که معمولا یکی در فصل نقل و انتقلات است و یکی هم شب عید هر سال!

كمتر كسی است كه فراموش كند زمان افول استقلال مظلومی در سال گذشته از مصاحبه آتشین همین 8 شاكی استارت خورد.

جباری تهدید كرد؛ مشكلم را حل نكنند به قطر نمی روم

هافبك بازی‌ساز تیم استقلال مدت‌هاست با مشكلات مالیاتی روبه‌رو است و این مشكلات كه قرار بوده با پرداخت مالیات این بازیكن توسط باشگاه استقلال مرتفع شود همچنان پابرجا باقی مانده است. جباری برای همراهی تیم ملی هم با مشكل روبه‌رو است و شاید استقلالی‌ها به این امید كه مشكل او با كمك مسئولان تیم ملی حل شود تا به حال اقدامات لازم را انجام نداده‌اند.

استقلالی‌ها در تلاش هستند تا مشكل خروجی جباری را با گذاشتن وثیقه موقتا حل كرده و او را در سفر قطر همراه تیم داشته باشند اما جباری آب پاكی را روی دست مسئولان باشگاه ریخته و تاكید كرده تنها در صورتی به قطر می‌رود كه مشكل مالیاتی‌اش به‌طور كامل حل شده باشد. او امروز در تمرین آبی‌پوشان هم شركت نكرد.

استقلال این روزها بیشتر از قبل با مشكلات مالی روبه‌رو است و حتی سرپرست تیم همین مشكلات را دلیل مشكلات جسمی قلعه‌نویی و اعزام او به بیمارستان اعلام كرده است.

فرآوری: حسین محمدی

بخش ورزشی تبیان

منبع:  گل