تبیان، دستیار زندگی
ست پرسپولیس در گام نخست تیم پرسپولیس در نخستین بازی خود در فصل جدید لیگ برتر باشگاههای ایران مغلوب ابومسلم شد. تیم‌های ابومسلم خراسان و پرسپولیس تهران از ساعت 15:30 در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد به مصاف یكدیگر رفتند كه در نهایت...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ابومسلم 3 – 2 پرسپولیس

شکست پرسپولیس در گام نخست


تیم پرسپولیس در نخستین بازی خود در فصل جدید لیگ برتر باشگاههای ایران مغلوب ابومسلم شد.

تیم‌های ابومسلم خراسان و پرسپولیس تهران از ساعت 15:30 در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد به مصاف یكدیگر رفتند كه در نهایت این دیدار با برتری 3 بر 2 ابومسلم به پایان رسید.

گل‌های تیم ابومسلم را در این دیدار، رضا مسلم‌زاده در دقیقه‌ی 26، مرتضی برگی‌زر در دقیقه‌ی 35 و دنی اولروم در دقیقه‌ی 62 به ثمر رساندند. گل‌های تیم پرسپولیس را نیز حسین بادامكی در دقیقه‌ی 17 و فراز فاطمی در دقیقه‌ی 78 به ثمر رساندند. در لحظات پایانی این بازی اكبر میثاقیان به دلیل ورود به زمین مسابقه از سوی داور اخراج شد.


دنیزلی: ابومسلم ضد فوتبال بازی كرد

سرمربی تیم پرسپولیس تهران با وجود شكست تیمش برابر ابومسلم خراسان، از عمل‌كرد بازیكنان این تیم ابراز رضایت كرده و خوشبینی خود را نسبت به آینده اعلام كرد.

مصطفی دنیزلی در نشست مطبوعاتی پس از پایان دیدار دو تیم ابومسلم و پرسپولیس گفت : بازی‌ كه بازیكنان پرسپولیس انجام دادند از پیش‌بینی من بهتر بود. البته گل‌های ساده‌ای خوردیم كه ناشی از ضعف خط دفاعی بود و باید در آینده بیشتر بر روی خط دفاعی كار كنیم. مدت زمان زیادی نیست كه در پرسپولیس مشغول شده‌ام و برای بهبود كار به زمان نیاز دارم. به طور قطع آینده‌ی امیدواركننده‌ای پیش رو داریم.

وی افزود: شكست در بازی نخست چندان اهمیت ندارد؛ چرا كه ما فرصت برای جبران داریم و ساختار بازی پرسپولیس طی 3-4 هفته‌ی اول رفته رفته بهتر می‌شود. كار ما دشوار است و همه‌ی ما می‌دانیم كه برای رسیدن به موفقیت نیاز به تلاش است.

مصطفی دنیزلی در مورد تیم ابومسلم نیز گفت: ابومسلم ضد فوتبال بازی كرد. آن‌ها از هر فرصتی برای وقت تلف كردن استفاده كردند. این تیم باید بداند كه با این سبك بازی نمی‌تواند چندان دوام بیاورد؛ چرا كه این روش در فوتبال روز دنیا جایگاهی ندارد.

سرمربی تیم پرسپولیس در مورد تاثیر روحی این شكست پیش از دیدار فینال جام حذفی اظهار كرد: صد در صد این شكست در روحیه‌ی ما پیش از فینال جام حذفی تاثیر می‌گذارد، اما تلاش می‌كنیم شرایط را بهبود ببخشیم. در دیدار چهارشنبه برابر سپاهان فرصتی برای اشتباه كردن نداریم. به‌خصوص باید بر روی خط دفاعی كار كنیم. هر دو تیم علاقه دارند تا جام حذفی را به خانه ببرند، اما بی‌تردید علاقه‌ی ما بیشتر است.

دنیزلی در پاسخ به این سوال كه آیا فشاری از سوی باشگاه پرسپولیس برای كسب جام حذفی بر روی این مربی وجود دارد؟ خاطرنشان كرد: هیچ فشاری وجود ندارد، اما چون انگیزه‌ی ما بالاست موفق می‌شویم. البته من یك قرارداد با تلویزیون تركیه دارم كه طی 3-4 هفته‌ی آینده بین ایران و تركیه در رفت و آمد هستم، اما اطمینان می‌دهم كه این موضوع خللی به پرسپولیس وارد نمی‌كند.


میثاقیان: مغرور نمی‌شویم

اكبر میثاقیان سرمربی ابومسلم خراسان گفت : بازی با پرسپولیس همواره شرایط مخصوصی دارد و همه‌ی تیم‌ها علاقه دارند برابر این تیم پیروز شوند. ما با شكست پرسپولیس عمل فوق‌العاده‌ای انجام ندادیم، بلكه تنها به دلیل انگیزه‌ی بالایی كه داشتیم این دیدار را به سود خود خاتمه دادیم.

وی افزود: این پیروزی، همه‌ی طرف‌داران به‌خصوص هواداران ابومسلم را شاد كرد و خوشحالم كه عیدی خوبی به مردم مشهد دادیم. تیم ما نباید مغرور شود؛ چرا كه راهی طولانی تا موفقیت پیش‌رو داریم. شكست دادن پرسپولیس بدین معنا نیست كه باید تمامی تیم‌ها را ببریم. هر بازی شرایط مخصوص به خود را دارد و بازیكنان در این بازی از جان و دل مایه گذاشتند.

میثاقیان در مورد گل حسین بادامكی نیز تاكید كرد: گل بسیار جالبی بود و از این‌كه این بازیكن پس از گل خوشحالی نكرد تشكر می‌كنم. وی شخصیتش را نشان داد.

میثاقیان در مورد اختلاف با نیكبخت واحدی نیز گفت: من با هیچ بازیكنی مشكل ندارم.

وی در مورد عمل‌كرد هاشمی‌نسب نیز تصریح كرد: هاشمی‌نسب با غیرت و خوب كار كرد و من از وی راضی هستم.

سرمربی ابومسلم خراسان در مورد استفاده از شهاب گردان در درون دروازه نیز خاطرنشان كرد: گردان نخستین بازی خود در لیگ برتر را انجام می‌داد. این بازیكن متولد سال 65 است و من این ریسك را انجام دادم و به وی اعتماد كردم. هیچ مربی‌ جرات این كار را ندارد. شاید اگر ابومسلم شكست می‌خورد همه به من انتقاد می‌كردند؛ اما این ریسك را انجام دادیم و خوشبختانه این دروازه‌بان اعتماد به نفس بالایی از خود نشان داد.

میثاقیان در مورد مشكلات مالی ابومسلم نیز گفت: امیدوارم این پیروزی كمك كند تا این مشكلات حل شود.

وی در مورد تیم پرسپولیس نیز گفت: پرسپولیس تیم خوبی است و از مربی كاردانی استفاده می‌كند و بی‌تردید در آینده بسیار بهتر می‌شود.