تبیان، دستیار زندگی
پنجمین کنفرانس فناوری اطلاعات و دانش در تاریخ های 7 الی 9 خرداد ماه 1392 توسط انجمن فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران و دانشگاه شیراز در شیراز برگزار خواهد شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پنجمین کنفرانس فناوری اطلاعات و دانش

پنجمین کنفرانس فناوری اطلاعات و دانش

به منظور رشد و توسعه دانش و فناوری اطلاعات و تبادل آخرین دستاوردهای علمی- تحقیقاتی، پژوهشی و صنعتی توسط همه ی فعالان، پژوهشگران و اندیشمندان مراکز پژوهشی، دانشگاهی و صنعتی داخل و خارج کشور و پیگیری و رصد رویدادهای علمی و تجاری مرتبط با فناوری اطلاعات و دانش، پنجمین کنفرانس فناوری اطلاعات و دانش در تاریخ های 7 الی 9 خرداد ماه 1392 توسط انجمن فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران و دانشگاه شیراز در شیراز برگزار خواهد شد.

کمیته برگزار کننده کنفرانس در صدد است با برگزاری نشست های علمی – تخصصی، برگزاری کارگاه های آموزشی، برگزاری میزگردهای علمی و نمایشگاه، علاقمندان را با آخرین دستاوردهای دانش فنی و چالش های مرتبط با زمینه های مختلف فناوری اطلاعات و دانش آشنا سازد.

برای اولین بار در این کنفرانس گزارش های تجارب موفق ارسالی نیز مورد داوری، ارائه و چاپ به عنوان گزارش تجارب موفق قرار می گیرد. همچنین گزارش های عملکردی صنعتی و سازمانی نیز بطور جداگانه در این کنفرانس مورد بررسی و در صورت مناسب بودن در جلسات ویژه ای ارائه خواهند شد و در کنار مقالات کنفرانس به عنوان گزارش های سازمانی چاپ می گردند.

بازگشت به صفحه آموزش الکترونیکی

منبع: http://www.ikt2013.ir

مرکز آموزش الکترونیکی موسسه تبیان