تبیان، دستیار زندگی
« 92 دقیقه » سهم لژیونرهای ایران از فوتبال دیشب اروپا! در حالی تقریبا تمامی تیمهای اروپایی صاحب بازیکن ایرانی دیشب به میدان رفتند ، سهم کل بازیکنان ایرانی در سراسر قاره سبز 92 دقیقه بازی بود! دیشب آندرانیک تیموریان در نخستی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اولین حضور آندو در لیگ برتر ، نکونام در نیوکمپ

« 92 دقیقه » سهم لژیونرهای ایران از فوتبال دیشب اروپا!


در حالی تقریبا تمامی تیمهای اروپایی صاحب بازیکن ایرانی دیشب به میدان رفتند ، سهم کل بازیکنان ایرانی در سراسر قاره سبز 92 دقیقه بازی بود!

دیشب آندرانیک تیموریان در نخستین حضور خود در بازیهای بولتون از دقیقه 86 برای این تیم به میدان رفت و نام خود را به عنوان دومین بازیکن ایرانی تاریخ لیگ برتر به ثبت رساند ( پیش از این کریم باقری در تیم چارلتون عضویت داشت ). تک گل پیروزی بخش بولتون هم در دقایقی که تیموریان در میدان بود به ثمر رسید.

این در حالیست که آندو فرصت چندانی هم برای تمرین در باشگاه جدیدش نیافته بود . اما دیروز سایت رسمی باشگاه بولتون انگلیس اعلام كرده بود با توجه به مصدومیت تعداد زیادی از بازیکنان این تیم ، تیموریان در دیدار برابر واتفورد از ابتدا با شماره 16 به میدان می رود.

سام آلاردایس سرمربی بولتون دراین باره گفته : قصد داشتم آندرانیك را كم كم به تركیب اصلی وارد كنم ولی باتوجه به بحران آسیب دیدگی ها مجبورم او را به یكباره در تركیب قرار دهم. او بازیكنی با آینده روشن است و توانایی كمك به ما را دارد. البته هنوز هم آرزو می كنم كه ای كاش می توانستم فرصت بیشتری به او بدهم.

با این حال نظر آلاردایس دیشب تغییر کرد و تنها 4 دقیقه به آندو مجال بازی رسید.

مهدوی کیا در جام حذفی آلمان از دقیقه 66 بجای دیونگ مقابل اشتوتگارت کیکرز به میدان رفت که در پایان این بازی 120 دقیقه ای هامبورگ با حساب 4 – 3 از میزبان دسته دومی خود شکست خورد.

در آلمان هاشمیان و کریمی فرصت بازی برای هانوفر و بایرن نیافتند.

در آغاز فصل جدید لالیگا هم نکونام دیشب با اینکه تنها 34 دقیقه برای اوساسونا بازی کرد و با این تیم متحمل شکست شد ، ولی شبی فراموش ناشدنی را سپری کرد . او برای نخستین بار در ورزشگاه باشکوه نیوکمپ به میدان رفت و برابر ستارگان بارسلونا قرار گرفت. در بازی اوساسونا با حساب 3 به صفر شکست خورد.

و در ایتالیا لیورنو 2 به صفر مغلوب آ اس رم شد که در این بازی رحمان رضایی حتی روی نیمکت هم نبود.