تبیان، دستیار زندگی
رهبر معظم انقلاب قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد ایران و نایب قهرمانی تیم فرنگی در مسابقات جهانی تهران را تبریک گفتند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پیام تبریک رهبر معظم انقلاب به کُشتی ایران


رهبر معظم انقلاب قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد ایران و نایب قهرمانی تیم فرنگی در مسابقات جهانی تهران را تبریک گفتند.


کشتی

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیامی قهرمانی مقتدرانه ی تیم ملی کشتی آزاد ایران در مسابقات جهانی تهران و موفقیت تیم ملی کشتی فرنگی در کسب نایب قهرمانی جهان را به دلاور مردان کشتی ایران و مربیان و مسوولان آن تبریک گفتند.

رهبر انقلاب اسلامی در این پیام اظهار امیدواری کردند موفقیتهای جوانان برومند و توانای ایران اسلامی در عرصه های مختلف از جمله میادین ورزشی روز به روز افزایش یابد.

پیام تبریک رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، طی پیامی قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی آزاد جمهوری اسلامی ایران را در مسابقات جام جهانی کشتی تبریک گفت.

متن پیام آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به شرح زیر است.

بسمه‌تعالی

قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی آزاد جمهوری اسلامی ایران را در مسابقات جام جهانی کشتی به مردم دلاور و پهلوان‌پرور ایران اسلامی، جامعه ورزشی و بویژه کشتی‌گیران قهرمان تبریک می‌گویم.

امیدوارم شاهد تداوم این قهرمانی‌ها در همه رشته‌های ورزشی باشیم که حق جوانان سلحشور و مردم عزیز این سرزمین می‌باشد.

اکبر هاشمی رفسنجانی

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام

پیام تبریک رئیس مجلس شورای اسلامی

علی لاریجانی با صدور پیامی قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد را در رقابت های جهانی تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

کسب مقام قهرمانی در رشته آزاد و نایب قهرمانی در رشته فرنگی رقابت های جام جهانی کشتی توسط جوانان دلاور و غیرتمند کشورمان که با میزبانی آبرومندانه و پرشور جمهوری اسلامی ایران توأم بود باعث خوشحالی و مسرت گردید.

آوردگاه جهانی کشتی همواره شاهد و ناظر قدرت و صلابت ورزشکاران ما بوده است و این عزیزان بارها ثابت کرده اند که با مدد الهی و داشتن روحیه شجاعانه در مصاف با رقیبان به پیروزی دست می یابند.

اینجانب از سوی خود و نمایندگان مجلس شورای اسلامی کسب این قهرمانی های درخشان و شادی آفرین را به این دلاورمردان ورزشکار، کادر فنی، سرپرستان این رشته، جامعه ورزشی کشور و ملت شریف ایران تبریک و تهنیت گفته و برای همه جوانان کشورمان آرزوی موفقیت و سربلندی در تمامی عرصه ها را از درگاه خداوند متعال مسئلت می کنم.

علی لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی

فرآوری: حسین محمدی

بخش ورزشی تبیان

منبع: ایسنا