تبیان، دستیار زندگی
مراسم اهدا جام های قهرمانی مسابقات جام جهانی در شرایطی برگزار شد که حضور پرتعداد افراد غیرمسئول اوج بی نظمی را به نمایش گذاشته بود.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

عکس یادگاری احمدی‌نژاد با آمریکایی‌ها


رقابت های جام جهانی کشتی آزاد عصر روز جمعه با قهرمانی تیم ملی ایران به پایان رسید و تیم های روسیه و آمریکا به عناوین دوم تا سوم دست پیدا کردند. حاشیه های این مراسم را در زیر می خوانید:


احمدی نژاد و آمریکایی ها

* حضور بسیاری از چهره های سیاسی که هیچ ارتباطی با ورزش نداشتند، چهره بی نظمی به مراسم توزیع جام داده بود.

* رسول خادم سرمربی تیم ملی کشتی آزاد هنگام اهدا جام قهرمانی به ایران بر روی سکو حضور نداشت.

* سکویی که برای سه تیم اول تا سوم در نظر گرفته شده بود بسیار کوچک بود و کشتی گیران و اعضای کادر فنی یک تیم روی آن جا نمی شدند که این خود بر میزان بی نظمی افزوده بود.

* شلوغی مقابل جایگاه اهدا جام آنقدر زیاد بود که تیم های روسیه و آمریکا مدال هایشان را در سکوت و بی نظمی خاصی دریافت کردند و برخی ها از آنها با تعجب به این مراسم نگاه می کردند.

دکتر محمود احمدی نژاد که پس از مسجل شدن قهرمانی ایران وارد سالن شد پس از آنکه با اعضای تیم ملی ایران عکس یادگاری گرفت، به سمت سکوی سوم و ورزشکاران آمریکایی رفت و پس از دست دادن به اعضای این تیم، با آنها عکس یادگاری گرفت.

* دکتر محمود احمدی نژاد که پس از مسجل شدن قهرمانی ایران وارد سالن شد پس از آنکه با اعضای تیم ملی ایران عکس یادگاری گرفت، به سمت سکوی سوم و ورزشکاران آمریکایی رفت و پس از دست دادن به اعضای این تیم، با آنها عکس یادگاری گرفت.

* بیش از 15 هزار تماشاگر که از ظهر امروز ظرفیت سالن آزادی را تکمیل کرده بودند به شکلی جذاب و دیدنی به حمایت از ملی پوشان ایران پراختند و تا آخرین لحظه مراسم در سالن حضور داشتند.

* رسول خادم، سرمربی تیم ملی و مهدی تقوی، کشتی‌گیر کشورمان روی سکوی قهرمانی حضور نداشتند.

* پس از پیروزی 6 بر یک تیم ایران مقابل روسیه، تماشاگران شعار 6 تایی‌ها در استادیوم سردادند و به شدت تیم ایران را تشویق کردند.

*غلامحسین الهام سخنگوی دولت، عباسی وزیر ورزش و جوانان، حسینی وزیر اقتصاد، اسدالله عباسی سرپرست وزارت کار، مرادی معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس‌جمهور، محمود احمدی‌نژاد را در ورزشگاه همراهی می‌کردند که برخی از آنها به همراه احمدی‌نژاد مدال‌های قهرمانان کشتی را به گردن آنها انداختند.

*مراسم پایانی و توزیع جوایز مانند گذشته زیبا و شکیل نبود و حضور افراد بی شمار چهره بی نظمی به مراسم داده بود تا تنها نمره منفی ایرانی ها در میزبانی دیده شود.

فرآوری:حسین محمدی
بخش ورزشی تبیان
منبع: مهر، ایسنا، فارس