تبیان، دستیار زندگی
چادرهای مسافرتی یکی از مواردی است که بهتر است در هر سفر خارج شهری، آن را به همراه داشته باشیم. این چادرها باعث می‌شود تا حداقل سقفی بالای سر شما باشد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

خلاقانه‌ترین چادرهای مسافرتی + عکس


چادرهای مسافرتی یکی از مواردی است که بهتر است در هر سفر خارج شهری، آن را به همراه داشته باشیم. این چادرها باعث می‌شود تا حداقل سقفی بالای سر شما باشد.


گشت و گذار در طبیعت و استراحت در میان درختان بزرگ و یا روی سواحل شنی نیاز به یک سرپناه دارد تا در صورت نیاز از آن استفاده کنیم. چادرهای مسافرتی، بهترین گزینه به عنوان سرپناه هستند. این چادرها معمولاً شکلی یکسان دارند، اما برخی از آن‌ها با هوشیاری طراحانشان، بسیار متفاوت و خلاقانه طراحی شده‌اند!

چادر خورشیدی

چادر مسافرتی
چادر مسافرتی

طرح چادرهای خورشیدی برای اولین بار چندین سال پیش ارائه شده است، اما بهترین طرحی که تا به حال ارائه شده است، مدل «چادر نارنجی» از شرکت "Telecom" است. این چادر، آخرین تکنولوژی‌ها را در دل خود دارد و با سیستم خورشیدی کار می‌کند. این چادر، دارای سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی کاملاً قوی و کاربردی است.

Jakpak

چادر مسافرتی
چادر مسافرتی
چادر مسافرتی
چادر مسافرتی

چندی پیش طرحی ارائه شد که سه وسیله اصلی مسافرت را در دل خودش جای داده بود. این وسیله که " Jakpak" نام دارد، تلفیقی از یک بارانی، کیسه خواب و چادر است. شما این بارانی ضد آب را به تن می‌کنید و هرگاه خواستید در آن اقامت کنید، مقداری بازش می‌کنید و شب‌ها نیز می‌تواند برای شما کار گرمایشی را به خوبی انجام دهد و نقش کیسه خواب را بازی می‌کند!

محکم‌ترین چادرها

چادر مسافرتی

یکی از چادرهای بسیار جالبی که تا به حال طراحی شده، به نام «کمپ‌های محکم» وارد بازار شده است. در ساخت این چادرها از مواد بسیار قوی استفاده شده است، به طوری که در مقابل بسیاری از بلایای طبیعی مانند بهمن و یا طوفان نیز دوام می‌آورند. این چادرها با قیمت بسیار بالای سه هزار دلار به فروش می‌رسند.

چادر دو ثانیه‌ای

چادر مسافرتی

یکی از جالب‌ترین چادرهایی که تا به حال ارائه شده است، مدل " Decathlon" نام دارد. این چادر را می‌توانید تنها در دو ثانیه باز کنید و از آن استفاده کنید! این چادرها برای 3 نفر جای کافی دارد و نکته دیگری که می‌توان در مورد این چادر به آن اشاره کرد، جمع شدن آن در 15 ثانیه است. این چادرها همچنین خاصیت‌های ضد آب و باد بسیار قوی دارند.

سوئیت طبیعت

چادر مسافرتی
چادر مسافرتی

یکی از شیک‌ترین چادرهای مسافرتی را یک طراح بلژیکی ساخته است. این چادر به سبک خانه اپرای سیدنی طراحی شده است و تمامی امکانات رفاهی، داخل آن جا می‌شود. همچنین شما می‌توانید وسایل بسیاری را در آن قرار دهید، چرا که اندازه فضای داخلی آن بسیار بزرگ است. این چادر به نام سوئیت طبیعت معروف شده است.

باشگاه خبرنگاران

برای بزرگنمایی تصاویر، بر روی آن‌ها كلیك نمایید.


باشگاه کاربران تبیان - ارسالی از: taheri1391

مطالب مرتبط:

ویژه نامه آژانس مسافرتی تبیان

عجیب‌ترین صحراهای دنیا + عکس

عجیب‌ترین مشاغل پدالی دنیا +عکس

باشگاه کاربران در شبکه اجتماعی

باشگاه کاربران در سامانه تبلاگ

باشگاه کاربران در ثبت مطالب

باشگاه کاربران در انجمن