تبیان، دستیار زندگی
معاون حقوقی و پارلمانی وزیر دادگستری گفت: به احتمال زیاد لایحه حمایت خانواده این هفته در مجلس تصویب و به شورای نگهبان ارسال می‌شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

لایحه«حمایت خانواده»در نوبت مجلس
معاون حقوقی و پارلمانی وزیر دادگستری گفت: به احتمال زیاد لایحه حمایت خانواده این هفته در مجلس تصویب و به شورای نگهبان ارسال می‌شود.

حقوق

عبدالعلی میرکوهی در مورد سرانجام لوایح قضایی که در مجلس شورای اسلامی به سر می‌برند، گفت: در آخرین اظهارنظر شورای نگهبان ایرادی نسبت به لایحه حمایت خانواده مطرح شده بود که این ایراد با حضور یکی از اعضای شورای نگهبان بر طرف شد و اکنون لایحه خانواده در نوبت صحن علنی مجلس قرار دارد.

وی یادآور شد: به احتمال زیاد لایحه حمایت خانواده این هفته به تصویب مجلس رسیده و برای تایید نهایی به شورای نگهبان ارسال می‌شود.

معاون حقوقی و پارلمانی وزیر دادگستری در مورد لایحه قانون مجازات اسلامی نیز گفت: شورای نگهبان در آخرین اظهارنظر، سه ایراد به این لایحه وارد کرد که هفته گذشته این موضوع در کمیسیون قضایی مورد بررسی قرار گرفت.

وی یادآور شد: به دلیل اینکه لایحه قانون مجازات اسلامی اصل هشتادوپنجی بود از سوی کمیسیون به شورای نگهبان ارسال شد.

وی یادآور شد: به احتمال زیاد لایحه حمایت خانواده این هفته به تصویب مجلس رسیده و برای تایید نهایی به شورای نگهبان ارسال می‌شود

میرکوهی درباره‌ی لایحه‌ای با موضوع انتقال سازمان‌ها اجرایی قوه قضاییه به دولت نیز گفت: هنوز چنین لایحه‌ای به مجلس ارسال نشده است.

بخش حقوق تبیان

منبع : ایسنا