تبیان، دستیار زندگی
مدیر مدرسه راهنمایی نمونه نرجس گفت: جشنواره غذا و دستاوردهای علمی دانش آموزان مدرسه راهنمایی دخترانه نمونه نرچس(س) زابل با حضور فرماندار، مدیر آموزش و پرورش و اعضای شورای اداری شهرستان برگزار شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

طبخ شصت نوع غذا در جشنواره غذای مدرسه نمونه نرجس(س) زابل

طبخ شصت نوع غذا در جشنواره غذای مدرسه نمونه نرجس(س) زابل


مدیر مدرسه راهنمایی نمونه نرجس گفت: جشنواره غذا و دستاوردهای علمی دانش آموزان مدرسه راهنمایی دخترانه نمونه نرجس(س) زابل با حضور فرماندار، مدیر آموزش و پرورش و اعضای شورای اداری شهرستان برگزار شد.


صدیقه جامی با ابراز تشکر از همکاری مدیر مجتمع و سایر همکاران دانش آموزان در برگزاری این جشنواره اظهار داشت: این نمایشگاه در راستای آموزش مهارت های زندگی به دانش آموزان و با هدف آشنایی آنان با طبخ انواع غذاهای محلی و مدرن برگزار شده است.

مدیر مدرسه راهنمایی نمونه نرجس ضمن تقدیر از حضور مسئولین در افتتاحیه این نمایشگاه تصریح کرد: کلیه غذاهای موجود در این نمایشگاه تو دانش آموزان و همکاران تهیه شده و حتی نمونه بعضی غذای سنتی سایر استان ها نیز در این نمایشگاه ارائه شده است.

این نمایشگاه در راستای آموزش مهارت های زندگی به دانش آموزان و با هدف آشنایی آنان با طبخ انواع غذاهای محلی و مدرن برگزار شده است.

وی تلاش علمی دانش آموزان را نیز بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: نمایشگاه دستاورد های علمی نیز در نمازخانه آموزشگاه برگزار شده که حاصل زحمات دانش آموزان با موضوعات تحصیلی و درسی در آن به نمایش گذاشته شده است.

در ادامه فرماندار زابل و اعضای شورای اداری پس از بازدید از نمایشگاه با غذاهای محلی و مدرن مورد پذیرایی قرار گرفتند.

یادآور می شود، فرماندار شهرستان زابل نیز با برتر خواندن حاصل تلاش دانش آموزان آموزشگاه در این جشنواره تمام دست اندرکاران نمایشگاه را مورد تقدیر قرار داد.


منبع :خبرگزاری پانا

بخش سفیران تبیان