تبیان، دستیار زندگی
تشكل های دانش آموزی اداره آموزش و پرورش شهرستان زاوه با حضور با شكوه خود در راهپیمایی 22 بهمن حماسه ای دیگر آفریدند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

خلق حماسه ای دیگر توسط تشکل های دانش آموزی زاوه

خلق حماسه ای دیگر توسط تشکل های دانش آموزی زاوه


تشكل های دانش آموزی اداره آموزش و پرورش شهرستان زاوه با حضور با شكوه خود در راهپیمایی 22 بهمن حماسه ای دیگر آفریدند.


در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، تشكل های دانش آموزی پیشتازان و فرزانگان همراه با مردم ولایت ‌مدار شهرستان زاوه با حضور پررنگ خود در راهپیمایی 22 بهمن، وفاداری خود به نظام، آرمان‌های انقلاب و رهبری را عملاً نشان دادند.

دانش آموزان، فرهنگیان و مردم شهید پرور شهرستان زاوه از ساعت 8 صبح به همراه خانواده و دوستان به تدریج برای شركت در راهپیمایی 22 بهمن به سمت پارك معلم حركت كرده و لحظه به لحظه بر جمعیت آن ها افزوده می شد.

حسن نمازی كارشناس سازمان دانش آموزی ضمن تشكر از تشكل های دانش آموزی و مردم شهید پرور شهرستان زاوه گفت: حضور پر شور وشوق پیشتازان، فرزانگان، خبرنگاران پانا، هلال احمر و بسیج دانش آموزی در راهپیمایی 22 بهمن حماسه ای دیگر آ فرید و دشمنان ولایت و رهبری را بار دیگر مایوس کرد.

دانش آموزان و جوانان همواره در تمامی لحظه ها در خدمت نظام و گوش به فرمان رهبر و ولی امر مسلمین خود بوده و فشارهای اقتصادی و تحریم ها از حضور آنان در صحنه های علمی و اجتماعی نخواهد كاست.

وی افزود: دانش آموزان و جوانان همواره در تمامی لحظه ها در خدمت نظام و گوش به فرمان رهبر و ولی امر مسلمین خود بوده و فشارهای اقتصادی و تحریم ها از حضور آنان در صحنه های علمی و اجتماعی نخواهد كاست.

مردم و دانش آموزان شهرستان زاوه در حالیکه روحانیت و سایر مسئولان نهادها و ارگان‌ ها را پیش روی خود داشتند، مسیر راهپیمای تا میدان نجفیه را طی کرده و با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، خونی‌ که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست و ... سردادن الله اکبر،یاد وخاطره ی انقلاب را در دلها زنده كردند.


منبع :خبرگزاری پانا

بخش سفیران تبیان