تبیان، دستیار زندگی
نمایشگاه هدیه های دانش آموزی مقام معظم رهبری شهرستان زاوه خراسان رضوی برگزار شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

افتتاح نمایشگاه هدیه های دانش آموزی مقام معظم رهبری شهرستان زاوه

افتتاح نمایشگاه هدیه های دانش آموزی مقام معظم رهبری شهرستان زاوه


نمایشگاه هدیه های دانش آموزی مقام معظم رهبری شهرستان زاوه خراسان رضوی  برگزار شد.


به نقل از روابط عمومی اداره آموزش وپرورش شهرستان زاوه، طی مراسمی معنوی با حضور امام جمعه ، فرماندار و مسئولین شهرستان زاوه ، نمایشگاه هدایای مقام معظم رهبری ویژه دانش آموزان روستایی شهرستان زاوه افتتاح شد.

نماینده بنیاد علوی کشور در این مراسم بیان داشت: طی توافق به عمل آمده با مسئولان آموزش و پرورش این شهرستان، در آستانه عید نوروز 8 هزار و نهصد دانش آموز شهرستان زاوه از هـدایای مقام معظم رهبری بهره مند می شوند.

خداوند را بسیار شاکریم که در ایران اسلامی از وجود رهبری بهره مند هستیم که علاوه بر حل و فصل مسائل کلان کشور به فکر دانش آموزان بی بضاعت دورترین مناطق کشور نیز هستند.

اسماعیل داودپور در خصوص نوع و جنس هدایا گفت: 4343 هدیه ویژه دانش آموزان دختر و 4557 هدیه ویژه دانش آموزان پسر که بسته هدیه دانش آموزان دختر شامل یک دست مانتو شلوار و کفش و بسته هدیه دانش آموزان پسر شامل یک دست پیراهن و شلوار است که جنس این هدایا از بهترین و برترین نوع اجناس موجود در بازار تهیه و دارای کیفیت بسیار عالی است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان زاوه همچنین در حاشیه این مراسم گفت: خداوند را بسیار شاکریم که در ایران اسلامی از وجود رهبری بهره مند هستیم که علاوه بر حل و فصل مسائل کلان کشور به فکر دانش آموزان بی بضاعت دورترین مناطق کشور نیز هستند.

غلامرضا صفایی افزود: هدایای مقام معظم رهبری پیش از آنكه از نظر مادی با ارزش باشد از نظر معنوی مورد توجه است چرا كه همه ما اعتقاد داریم اگر یك شی كم ارزش با ولایت و رهبری جامعه اسلامی ارتباط پیدا كند به دلیل این همجواری ارزش زیادی می‌یابد.

شهرستان زاوه دارای حدود 12 هزار دانش آموز است که با اجرای این طرح 100درصد دانش آموزان مدارس ابتدایی و راهنمایی روستایی شهرستان از هدایای ویژه رهبری بهره مند خواهند شد.

وی اعلام داشت: شهرستان زاوه دارای حدود 12 هزار دانش آموز است که با اجرای این طرح 100درصد دانش آموزان مدارس ابتدایی و راهنمایی روستایی شهرستان از هدایای ویژه رهبری بهره مند خواهند شد.

وقتی فرماندار زاوه در حضور شرکت کنندگان از یکی از دانش آموزان سئوال کرد در قبال این هدیه چه جوابی به رهبر معظم انقلاب خواهی داد، دانش آموز پسر ابتدایی با صدایی رسا گفت: دست خدا بر سر ماست، خامنه ای رهبر ماست؛ که با صلوات حاضرین تشویق شد.

آنچه در جلسه توزیع هدایا قابل توجه بود چهره خندان دانش آموزان محرومی بود كه ضمن سپاس و تشكر از عنایات ویژه رهبر، سراسر شور و نشاط بودند.


منبع :خبرگزاری پانا

بخش سفیران تبیان