تبیان، دستیار زندگی
جلسه ستادشاهد مدارس آموزش وپرورش ناحیه 3کرج با حضور اعضای ستاد شاهد در مدرسه ی دخترانه ی ابتدایی شاهداین ناحیه برگزارشد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جلسه ستاد شاهد مدارس آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج برگزار شد

جلسه ستادشاهد مدارس آموزش وپرورش ناحیه 3کرج برگزار شد


جلسه ستادشاهد مدارس آموزش وپرورش ناحیه 3کرج با حضور اعضای ستاد شاهد در مدرسه ی دخترانه ی ابتدایی شاهداین ناحیه برگزارشد.


در این جلسه  احمد علی قنبر هراتی مدیرآموزش وپرورش ناحیه3کرج در سخنانی ضمن تبریک حضور حماسی وبی نظیر مردم در مراسم یوم ا...22بهمن آن را نشان از موقعیت شناسی ملت ولبیک به نوای رهبرمعظم انقلاب اسلامی دانستند.

هراتی افزود: مردم با حضور توام با شناخت ومعرفت با آرمان های امام(ره)تجدید بیعت کرده و با بصیرت در صحنه حضور پیدا کردند.

وی با اشاره به تحریم های جدید نظام سلطه گفت: مردم ایران با شرکت گسترده و بی بدیل در راهپیمایی22بهمن ولایت مداری و ولایت پذیری خود را یک بار دیگر ثابت کردند، نهضت اسلامی ایران در سال 1341 با اعتراض شدید حضرت امام خمینی و روحانیت پیشرو به لایحه انجمن های ایالتی و ولایتی و آنچه كه محمدرضا شاه آن را انقلاب سفید شاه و ملت می‌خواند شروع شد و پس از سالها مبارزه سرانجام در روز 22 بهمن 1357،انقلاب اسلامی با مشارکت اکثریت قاطع مردم ایران به پیروزی رسید. مردم ایران به رهبری امام خمینی(ره) توانستند به حاکمیت خاندان فاسد پهلوی خاتمه داده و آن‌را سرنگون سازند.

مردم با حضور توام با شناخت و معرفت با آرمان های امام(ره) تجدید بیعت کرده و با بصیرت در صحنه حضور پیدا کردند.

احمدعلی قنبرهراتی اظهارداشت: حضور هرچه بیشتر و با شکوهتر ملت ایران در راهپیمایی22بهمن برگ زرینی برای این ملت است وهر سال در روز 22 بهمن، مردم کشورمان برای بیعت مجدد با آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی و رهبری در راهپیمایی که به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود شرکت می کنند.

وی افزود: در راهپیمایی 22 بهمن مردم شرکت می کنند تا اعتقاد و حمایت خود از این روز بزرگ و تاریخی را حتی سالها بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اعلام کنند وهر سال راهپیمایان 22 بهمن از ساعت اولیه صبح با حضور در خیابان ها و میدان ها، آمادگى خود را براى شركت در این راهپیمایى اعلام می کنند.شركت كنندگان در راهپیمایی 22 بهمن با سر دادن شعارهاى «مرگ بر آمریكا»، «مرگ بر اسرائیل» خشم و انزجار خود را از استكبار و استعمار دنیا به گوش جهانیان رساندند.

فرهنگیان همیشه در همه حال تابع محض ولی فقیه زمان خود یعنی مقام معظم رهبری بوده و خواهند بود.

هراتی در پایان خاطر نشان کرد: حضور گسترده و میلیونی ایرانیان در بیعت مجدد با آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی و رهبری در راهپیمایی 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب، در رسانه‌های بین‌المللی بازتابی گسترده‌ای دارد و هر یک از رسانه‌های بین‌المللی خبر این روز عظیم ملت ایران را در صدر اخبار خود قرار میدهند و پیرزوی انقلاب اسلامی در 22 بهمن 1357 پیام آور بزرگی در نیمه دوم قرن بیستم بود. اساتید علم تاریخ میگویند پیام انقلاب فرانسه آزادی و برابری بود، و ارزشهای انقلاب کبیرفرانسه نیز عدالت و برادری بود. درعین حال ناظران آگاه معتقدند که با توجه به ارزشهای ایدئولوژیک و اسلامی که بنیانهای انقلاب اسلامی 57 را شکل داده بودند،می توانست انقلاب اسلامی در سالهای پایانی قرن بیستم، پیام بهتری را برای جهانیان از انقلاب اسلامی صادر کند.

ایشان ضمن تشکر از حضور گسترده ی فرهنگیان ودانش آموزان در مراسم22بهمن اظهار داشت:فرهنگیان همیشه در همه حال تابع محض ولی فقیه زمان خود یعنی مقام معظم رهبری بوده وخواهند بود.


منبع : خبرگزاری پانا

بخش سفیران تبیان