تبیان، دستیار زندگی
بعد از نامه نگاری های دیروز و بعد از سخنان مقام معظم رهبری روسای قوه مقننه و قضاییه رئیس جمهور ، نمایندگان مجلس و جامعه مدرسین هم دست به کار شدند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نامه احمدی‌نژاد به رهبر انقلاب


بعد از نامه نگاری های دیروز و بعد از سخنان مقام معظم رهبری روسای قوه مقننه و قضاییه رئیس جمهور ، نمایندگان مجلس و جامعه مدرسین هم دست به کار شدند.

احمدی نژاد و رهبری

رییس جمهور در نامه ای به رهبر معظم‌انقلاب با تاكید بر اینكه دلبستگی و ارادت اینجانب و اعضای محترم دولت به جنابعالی همیشگی است تصریح كرد: اینجانب و همكارانم در دولت تا آخرین لحظات مسئولیت دلبسته به ارزش های انقلاب اسلامی كمر بسته خدمت به كشور و مردم خواهیم بود

متن كامل پیام دكتر محمود احمدی نژاد بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی)

مقام معظم رهبری

با سلام و تحیت

عطف به بیانات حضرتعالی در روز شنبه 91.11.28 به استحضار می رساند كه اینجانب و همكارانم در دولت تا آخرین لحظات مسئولیت دلبسته به ارزش های انقلاب اسلامی كمر بسته خدمت به كشور و مردم خواهیم بود و اطمینان می دهم كه همه تلاش ما به عنوان خادمان ملت ، در مسیر اعتلای كشور و رفع مشكلات كشور خواهد بود و كوچكترین قدمی برخلاف مصالح كشور بر نخواهیم داشت .

دلبستگی و ارادت اینجانب و اعضای محترم دولت به جنابعالی همیشگی است. دوام سلامت و توفیقات حضرتعالی را از ایزدمنان مسئلت دارم.

محمود احمدی نژاد

راضی به ناراحتی رهبری نیستم

همچنین  دكتر محمود احمدی نژاد عصر روز یكشنبه در جلسه هیات دولت تصریح كرد: هرگز به ناراحتی مقام معظم رهبری راضی نبوده و نیستم.

در این جلسه برخی از اعضای دولت نیز در فضایی معنوی و صمیمی در سخنانی بر پایداری دولت به استمرار مسیر آرمانهای انقلاب اسلامی و خنثی كردن توطئه های دشمنان تاكید كردند.

در ادامه این جلسه تعدادی از مسائل اجرایی كشور مطرح و مورد تصمیم گیری قرار گرفت.

اطمینان می دهم كه همه تلاش ما به عنوان خادمان ملت ، در مسیر اعتلای كشور و رفع مشكلات كشور خواهد بود و كوچكترین قدمی برخلاف مصالح كشور بر نخواهیم داشت

بیانیه نمایندگان مجلس درباره بیانات رهبر انقلاب

نمایندگان مجلس هم در کنار روسای قوا بعد از فرمایشات رهبری در بیانیه ای فرمایشات رخهبری را ارج نهادند.

بیانیه 265 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در پایان جلسه علنی امروز مجلس درخصوص فرمایشات روز گذشته رهبر معظم انقلاب در صحن علنی مجلس قرائت شد که متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مجلس

بیانات الهام بخش و آموزه‌های راهگشای، تاریخی و ماندگار مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله عظما خامنه‌ای (دامه برکاته) در جمع مردم غیور آذربایجان شرقی و تبریز نقشه راه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در دو حوزه و قلمرو سیاست خارجی و داخلی به شایستگی تبیین نمود و بار دیگر جایگاه بی‌بدیل و رفیع ولایت فقیه را در ساختار سیاسی نظام و هدایت و رهبری بایسته ملت و تمامی ارکان حاکمیت در برابر دیدگان جامعه جهانی تثبیت نمود.

مواضع روشن و شفاف ناخدای خدامحور نظام، تبلور وصیت امام عظیم الشأن و کلام نورانی معمار کبیر انقلاب است که فرمودند: «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به مملکت نرسد».

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی با استمداد از خداوند سبحان، گوش جان به ندای ولایی پیشوای خود سپرده و امید آن داریم که تقوا و صبر را سرلوحه اقدامات خویش قرار داده و در اوج همدلی و هم‌افزایی با وحدت و انسجام حداکثری گام برداریم و به ضعم خود از آنچه که در مجلس شورای اسلامی در حوزه استیضاح گذشت عذرخواهی نموده و اطاعت از فرمایشات رهبر عالیقدر را بر خود واجب شرعی و قانونی می‌دانیم.

ملت شریف و بزرگوار خلق کنندگان هوشمند و متعهد و شجاع 22 بهمن 91 مطمئن باشند که نهاد مقتدر مجلس که برآمده از خون مقدس شهدای عالیقدر و ایثارگران سلحشور و مقاوم است با الهام از خط روشن رهبری همچون گذشته با اقتدار در برابر زیاده‌خواهی نظام سلطه به سرکردگی آمریکای جنایتکار خواهد ایستاد و از منافع ملّی با قدرت دفاع می‌کند و دانش هسته‌ای برای اهداف صلح آمیز را حق مسلم ملت دانسته و از تمام ظرفیت خود برای تبدیل تهدید غیرانسانی و نابخردانه تحریم به فرصتی برای پیشرفت همراه با عزت و سربلندی ایران اسلامی استفاده خواهد کرد.

تقدیر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از بیانات رهبر معظم انقلاب

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم طی بیانیه‌ای حمایت خود را از بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم آذربایجان شرقی ابراز داشته و از آن تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری فارس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم طی بیانیه‌ای حمایت خود را از بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم آذربایجان شرقی ابراز داشته و از آن تقدیر و تشکر کرد.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی با استمداد از خداوند سبحان، گوش جان به ندای ولایی پیشوای خود سپرده و امید آن داریم که تقوا و صبر را سرلوحه اقدامات خویش قرار داده و در اوج همدلی و هم‌افزایی با وحدت و انسجام حداکثری گام برداریم و به ضعم خود از آنچه که در مجلس شورای اسلامی در حوزه استیضاح گذشت عذرخواهی نموده و اطاعت از فرمایشات رهبر عالیقدر را بر خود واجب شرعی و قانونی می‌دانیم

 متن کامل بیانیه در ادامه می‌آید:

 «بسم الله الرحمن الرحیم

بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری «مدظله العالی» در دیدار با مردم آذربایجان شرقی بار دیگر نقش مهم ولایت فقیه در پیشبرد اهداف انقلاب را بر همگان روشن ساخت. ایشان در این دیدار، ضمن برشمردن جنایات و توطئه‌های آمریکا در طول سال‌های انقلاب اسلامی، ‌اهداف دشمن را از طرح مسئله مذاکره بیان فرمودند. آری، به راستی که آمریکای جنایت کار در طول این سال‌ها، لحظه‌ای دست از خصومت برنداشته و اکنون در حالی که بر تشدید تحریم‌ها علیه ایران تأکید می‌کند، بر طرح مسئله مذاکره پرداخته است. در برابر رفتارهای دوگانه غرب،‌ آنچه اهمیت دارد لزوم حفظ هوشیاری، ‌اطاعت از رهنمودهای مقام معظم رهبری و ایجاد وحدت و همدلی در صفوف مردم و مسئولان است، همان‌گونه که معظم‌له فرمودند، آن هنگام که دشمنی‌ها بیشتر می‌شود، باید در داخل کشور همدلی‌ها و رفاقت‌ها افزون گردد و مسئولان آرامش روانی جامعه را افزایش دهند. در چنین فضایی است که می‌توان مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را حل کرده، با مفاسد اقتصادی – که از مطالبات جدی مقام معظم رهبری«مدظله العالی» از سران قواست – مبارزه نمود ‌و نقشه‌های دشمنان انقلاب را خنثی کرد.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم‌، ضمن حمایت همه جانبه از بیانات حکیمانه، دلسوزانه و ناصحانه مقام‌ معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای«مدظله العالی»، مردم و مسۆولان را به حفظ وحدت، همدلی و ایستادگی در برابر توطئه‌های زورمدارانه آمریکا دعوت می‌نماید.

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

محمد یزدی

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم»

فرآوری: عطالله باباپور

بخش سیاست تبیان


منبع: پایگاه اطلاع رسانی دولت/فارس / تابناک/ جهان نیوز