تبیان، دستیار زندگی
بخش ورزشی سایت تبیان، به منظور تحلیل پرمخاطب ترین برنامه ورزشی کشور و بررسی روند رشد آن، ویژه نامه «برنامه نود» را منتشر کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برنامه نود زیر ذره بین تبیان

ویژه نامه برنامه نود

بخش ورزشی سایت تبیان، به منظور تحلیل پرمخاطب ترین برنامه ورزشی کشور و بررسی روند رشد آن، ویژه نامه «برنامه نود» را منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی، برنامه های ورزشی تلویزیون یکی از پر مخاطب ترین برنامه ها در جهان هستند. این حکایت در ایران نیز امری مشخص و محرز است. در این میان برنامه ورزشی 90 که به بررسی حوادش و داوری های فوتبال ایران پی پردازد، به عنوان پرمخاطب ترین برنامه ورزشی کشور شناخته شده است.

در این ویژه نامه سرفصل‌های مختلفی همچون؛ نگاهی به شخصیت عادل فردوسی پور، نگاهی به تاریخچه برنامه نود، مشهورترین و معروفترین منتقدان نود، نود و مسئولیت تغییر ذائقه های فوتبالی، تمام نودهای جهان، نود می تواند صد بگیرد اگر .... و همه دوستان و مخالفان فردوسی پور، وجود دارد.

در بخشی از این ویژه نامه آمده است: «جنگ دادکان و مایلی کهن به مهم ترین جنگ رسانه ای فوتبال در سال 83 بدل شد تا روزی که پروین و علی دایی بر روی هم شمشیر کشیدند دایی علیه پروین بیانیه خواند و پروین هم حرف های تندی را علیه دایی مطرح ساخت پروین و دایی با وساطت محمد دادکان در فدراسیون فوتبال با یکدیگر آشتی کردند اما هیچ قدرتی در فوتبال ایران نتوانست دادکان و مایلی کهن را با هم آشتی دهد.»

گفتنی است، جمع آوری و تدوین ویژه نامه «برنامه نود» توسط بخش ورزشی سایت تبیان و به طراحی گرافیکی فرحناز قمصری صورت پذیرفته است.

تهیه و تنظیم: هومن بهلولی