تبیان، دستیار زندگی
اگر در مدارس در کنار تعلیم درست به تعلیم اخلاق و آموزه های دینی پرداخته شود می توان شاهد رشد یادگیری دانش آموزان باشیم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قریب به 4500 نفراز دانش آموزان شیروان خراسان شمالی در مسابقات قرآنی شرکت کرده اند

قریب به 4500 نفراز دانش آموزان شیروان خراسان شمالی در مسابقات قرآنی شرکت کرده اند


مدیر آموزش و پرورش شیروان با بیان اینکه قریب به 4500 نفراز دانش آموزان شیروان در مسابقات قرآنی شرکت کرده اند، گفت: اگر در مدارس در کنار تعلیم درست به تعلیم اخلاق و آموزه های دینی پرداخته شود می توان شاهد رشد یادگیری دانش آموزان باشیم.


رمضانعلی شیردل در آیین بازدید از مسابقات قرآنی دانش آموزان گفت: آموزش دینی تنها افزایش معلومات دینی دانش آموزان نیست بلکه هدف اصلی پرورش ایمان و نیل به تربیت دینی و الهی است و اگر نظام آموزش و پرورش بخواهد از مسیر آموزش های صرف به سمت تربیت دینی، اخلاقی و اجتماعی حرکت کند لازم است بسیاری از اهداف و روش ها را تغییر دهد.

چهار هزار و 500 دانش آموز در مسابقات قرآن و معارف اسلامی مرحله شهرستانی شیروان شرکت کرده اند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شیروان نیز گفت: چهار هزار و 500 دانش آموز در مسابقات قرآن و معارف اسلامی مرحله شهرستانی شیروان شرکت کرده اند.

یحیی شعبانی افزود: از این تعداد شرکت کننده دو هزار نفر دانش آموز پسر و دو هزار و 500 دانش آموز دختر در سه مقطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه شرکت کرده اند.

وی با بیان اینکه این مسابقات از25  بهمن ماه  آغاز می شود و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت، گفت: از این تعداد شرکت کننده 90 نفر به مسابقات مرحله استانی راه خواهند یافت.


منبع :خبرگزاری پانا

بخش سفیران تبیان