تبیان، دستیار زندگی
مراسم تودیع و معارفه معاونت پرورشی و فرهنگی و معاونت پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش استان چهار محال و بختیاری برگزار شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آیین تودیع و معارفه در اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد

آیین تودیع و معارفه در اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد


مراسم تودیع و معارفه معاونت پرورشی و فرهنگی و معاونت پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش استان چهار محال و بختیاری برگزار شد.


در این آیین مدیر کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری ضمن تشکر از حضور گسترده فرهنگیان و دانش آموزان در راهپیمایی 22 بهمن ، این حضور را نشانه پیوند عمیق مردم با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: دشمن از ابتدای شکل گیری نظام به فکر براندازی بود چرا که دکترین جمهوری اسلامی قدرت الگو شدن برای جهان را دارد و اگر تنها هدف دشمنان مبارزه با یک حکومت به ظاهر اسلامی بود کشور عربستان شایستگی بیشتری برای دشمنی توسط استکبار داشت.

دشمنان پس از بررسی به این نتیجه رسیدند که شاید بتوانند با تحریم های اقتصادی شدید و مشکل کردن امرار معاش برای مردم جامعه ، همه گروه ها و احاد مردم را علیه نظام بسیج کنند یا حداقل آنان را خانه نشین نگه دارند به همین دلیل دقیقا در نزدیکی ایام دهه فجر پیشنهاد مذاکره را مطرح کردند که مردم را دچار تردید کنند ولی مردم با حضور حداکثری خود در راهپیمایی معادلات دشمن را بهم زدند و نشان دادند که برای دفاع از نظام و کشور خود تمام فشار های دشمن را تحمل خواهند کرد.

علیرضا کریمیان گفت: دشمنان پس از بررسی به این نتیجه رسیدند که شاید بتوانند با تحریم های اقتصادی شدید و مشکل کردن امرار معاش برای مردم جامعه ، همه گروه ها و احاد مردم را علیه نظام بسیج کنند یا حداقل آنان را خانه نشین نگه دارند به همین دلیل دقیقا در نزدیکی ایام دهه فجر پیشنهاد مذاکره را مطرح کردند که مردم را دچار تردید کنند ولی مردم با حضور حداکثری خود در راهپیمایی معادلات دشمن را بهم زدند و نشان دادند که برای دفاع از نظام و کشور خود تمام فشار های دشمن را تحمل خواهند کرد.

وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات خالصانه فیروز مطهر نیا ، افشین امیریان را به عنوان معاون پرورشی و فرهنگی جدید اداره کل آموزش و پرورش استان منصوب کرد و همچنین ضمن تشکر از فعالیت های محمد رضا تاجی ،قدرت اله آزاد را به عنوان سرپرست معاونت پژوهشی و برنامه ریزی اداره کل منصوب کرد.

در ادامه این آیین قدرت اله آزاد وافشین امیریان به بیان نقطه نظرات خود در رابطه با مسئولیت جدید پرداختند و در ادامه حکم مسئولیت توسط مدیر کل آموزش و پرورش به آنان تقدیم شد.

همچنین مدیر کل آموزش و پرورش در این آیین با اهدا لوح تقدیر از زحمات دلسوزانه فیروز مطهرنیا قدردانی کرد.


منبع : خبرگزاری پانا

بخش سفیران تبیان