تبیان، دستیار زندگی
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: برای حضور در انتخابات به عنوان کاندیدا تصمیم قطعی نگرفته‌ام.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قرارحدادعادل با ولایتی و قالیباف


نماینده مردم تهران در مجلس گفت: برای حضور در انتخابات به عنوان کاندیدا تصمیم قطعی نگرفته‌ام.


قالیباف و حدادعادل و ولایتی

غلامعلی حداد عادل طی سخنانی در دانشگاه ارومیه، افزود: اگر رییس جمهور شوم دیگر پست ها را کنار می‌گذارم اما هنوز هم کاندیداتوری من معلوم نیست چرا که بنده و آقایان قالیباف و ولایتی با هم قرار گذاشته‌ایم که باهم رقابت نکنیم و هنوز هم هیچ کس نمی‌داند که چه کسی از بین ما کاندیدا می شود.

وی در رابطه با اختلافات اخیر رخ داده بین اصولگرایان، اظهار کرد: اهداف تمامی اصولگراها یکی و تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری است، شاید در این رابطه برخی اختلاف سلیقه ها در چگونگی رسیدن به اهداف وجود داشته باشد، ولی این مسائل باید در یک چهار چوب خاصی صورت گیرد و حالتی دشمن شاد کن به خود نگیرد چرا که مردم خود نیز اصولگرا بوده و راه را گم نخواهند کرد.

پسر حداد عادل نظر پدرش را اعلام کرد .

فریدالدین حداد عادل در حاشیه همایش جبهه پایداری و در جمع خبرنگاران در پاسخ به سۆال فارس با بیان اینکه آمده‌ام که پیام پدرم را به حجت‌الاسلام آقاتهرانی برسانم اظهار داشت:‌ ایشان عذرخواهی کردند و گفتند چون حال مادربزرگمان مناسب نبود ایشان نتوانستند در همایش جبهه پایداری حضور پیدا کنند.

بنده و آقایان قالیباف و ولایتی با هم قرار گذاشته‌ایم که باهم رقابت نکنیم و هنوز هم هیچ کس نمی‌داند که چه کسی از بین ما کاندیدا می شود

وی درباره نامزدی پدرش از سوی جبهه پایداری خاطرنشان کرد: من خبر ندارم و از کسی که این خبر را نقل کرده باید بپرسید اما ایشان از اینکه یکی از کاندیداهای جبهه پایداری باشد ناراحت نیست. از این رو باید اجازه دهیم ابتدا جبهه پایداری نظر خود را اعلام کند تا پدرم نظر خود را بگوید.

آخرین اظهارات جبهه پایداری چیست؟
دکتر آقا تهرانی

مرتضی آقاتهرانی در حاشیه همایش جبهه پایداری در پاسخ به این سئوال که آیا لنکرانی گزینه نهایی شما برای انتخابات ریاست جمهوری است، گفت: می تواند باشد.

لنکرانی که خود از گزینه های اصلی جبهه پایداری برای کاندیداتوری در انتخابات 92 محسوب می شود در خصوص کسانی که رسما اعلام کاندیداتوری کرده اند، اظهار داشت: کاندیداهایی که الان اسمشان مطرح است این زمینه را دارند که مورد سوء استفاده ابزاری جریانهای فتنه و انحراف قرار بگیرد و به همین علت ما چنین کاندیداهایی را مورد توجه قرار نمی دهیم.

سخنگوی جبهه پایداری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا با سعید جلیلی نیز رایزنی انجام شده است یا خیر اظهار داشت: با جلیلی در این باره صحبت کرده‌ایم.

اگر اصلاح طلبان با کاندیدای قدر بیایند اصولگرایان متحد می‌شوند

لنکرانی با اشاره به اینکه اگر اصلاح‌طلبان با کاندیدای قدری در انتخابات حضور پیدا کنند اصولگرایان متحد می‌شوند خاطر نشان کرد: صحنه انتخابات 92 رقابت دو گفتمان است که یکی تلفیق کارآمدی و آرمان‌گرایی است و دومی تفکیک این دو از یکدیگر است.

فرآوری : عطالله باباپور

بخش سیاست تبیان


منابع : خبرانلاین /مشرق