تبیان، دستیار زندگی
مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت:فضای مجازی ظرفیتی بسیار مطلوب برای ترویج مبانی دینی است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فضای مجازی ظرفیتی بسیار مطلوب برای ترویج مبانی دینی است

حجت الاسلام زین العابدین روحانی نیا

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت:فضای مجازی ظرفیتی بسیار مطلوب برای ترویج مبانی دینی است.

به گزارش روابط عمومی، حجت الاسلام زین العابدین روحانی نیا در دومین جلسه کارگروه سایت تبیان استان با بیان اینکه در شرایط کنونی وبا استفاده از فضای مجازی یک مطلب به سرعت در اختیار جهانیان قرار می‌گیرد گفت: فناوری ارتباطات موجب کاهش فاصله‌ها شده و موجب شده است که حجم وسیعی از اطلاعات در حوزه‌ ی مسائل دینی مورد پردازش و تکثیر قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد:اکنون در فضای اینترنت مطالب مختلفی مطرح می‌شود و خالی گذاشتن این فضا به معنای سپردن میدان مبارزه به دشمن است.

روحانی نیا افزود: یكی از بحث‌های مهم كه باید مورد توجه قرار گیرد این است كه چگونه می‌توانیم فرهنگ قرآن و سبك زندگی قرآنی را در فضای مجازی تبیین كنیم و اشاعه دهیم.

وی اظهار كرد: در حوزه فضای مجازی همه ظرفیت‌های كشور باید همگرا شود تا نهادها و سازمان‌هایی كه در این عرصه وارد می‌شوند، همسو باشند كه البته شورای عالی فضای مجازی که از تدابیراندیشمندانه مقام معظم رهبری است ،می‌تواند طبق سیاست‌گذاری واحد از همه فرصت‌ها و ظرفیت‌ها بهره‌مند شود و برنامه‌ریزی‌های لازم را داشته باشد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در ادامه با اشاره به راه اندازی پورتال جدید تبیان خراسان شمالی گفت:راه اندازی سایت تبیان در استانها نقش بسزایی در ترویج مبانی دینی دارد و پورتالهای استانی باید با تاسی از سایت مرکزی تبیان در غنی سازی سایت از نظر محتوایی تلاش کنند.

گفتنی است ،پورتال جدید تبیان خراسان شمالی با قابلیت ها و ظرفیت های جدیدبه آدرس http://www.tebyan-bojnurd.ir راه اندازی شد.

تنظیم: هومن بهلولی