تبیان، دستیار زندگی
بخش سیاست سایت تبیان، در آخرین اخبار و اطلاعات از حواشی انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری با انتشار مقاله ای اینترنتی به معرفی گزینه نهایی جبهه پایداری پرداخته است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گزینه نهایی جبهه پایداری را در تبیان بشناسید

جبهه پایداری

بخش سیاست سایت تبیان، در آخرین اخبار و اطلاعات از حواشی انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری با انتشار مقاله ای اینترنتی به معرفی گزینه نهایی جبهه پایداری پرداخته است.

به گزارش روابط عمومی، گمانه های گوناگونی مطرح بود تا نتیجه مذاکرات جبهه پایداری کدام گزینه خواهد بود یا ائتلافی با دولت می باشد یا فردی مستقل از دل این جبهه خواهد آمد.

در بخشی از این مقاله آمده است: «از ابتدای شروع فعالیت های انتخاباتی این جبهه گمانه ها بر سر چند گزینه مطرح بود کسانی چون پرویزفتاح وزیر نیرو دولت احمدی نژاد، باقری لنکرانی وزیر بهداشت دولت نهم و سعید جلیلی دبیر شورای امنیت ملی و البته مسعود میرکاظمی  وزیرسابق نفت. اما در کنار این افراد گمانه هایی هم از ائتلاف این گروه با دولت مطرح شد گمانه ای که برخی از افراد این جبهه آن را محتمل دانستند اما با همه این موضوعات، خبری منتشر شد که قرار است روز یکشنبه در مسجد ارک که بعدها به تالار سیدالشهدای تهران انتقال یافت، در همایش «پایداری، حماسه سیاسی، انتخاب اصلح»  باحضورعلامه مصباح گزینه نهایی پایداری ها معرفی شود. بلافاصله بعد از این خبر، سایت های خبری از قول یکی از اعضای شورای مرکزی لنکرانی را این گزینه، مطرح کردند و سر انجام علی رغم اینکه همزمان با این خبر فاطمه آلیا بحث بر سر جلیلی را هنوز منتفی نمی دانست ولی باقری لنکرانی در این جلسه به عنوان گزینه نهایی این جبهه و فرد اصلح معرفی شد. خبری که با تعویض سخنگوی پایداری ها برای نهایی شدن لنکرانی جای شکی باقی نمی گذاشت.»

گفتنی است، مقاله اینترنتی «گزینه نهایی پایداری معرفی شد» به قلم امیر رضوانی تهیه شده و در بخش سیاست سایت تبیان قرار دارد.

تهیه و تنظیم: هومن بهلولی