تبیان، دستیار زندگی
رئیس شورای سیاست گذاری فرهنگی نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه مشایی به بنده گفت که تصمیمی برای شرکت در انتخابات ندارد در عین حال تاکید کرد: زنده باد بهار شعار انتخاباتی نیست و مقام معظم رهبری نیز سال 76 از واژه بهار استفاده کردند. خبرگزاری فارس: مشایی به
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

امیری‌فر:مشایی گفت کاندیدا نمی‌شود


رئیس شورای سیاست گذاری فرهنگی نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه مشایی به بنده گفت که تصمیمی برای شرکت در انتخابات ندارد در عین حال تاکید کرد: زنده باد بهار شعار انتخاباتی نیست و مقام معظم رهبری نیز سال 76 از واژه بهار استفاده کردند.
امیری فر

حجت‌الاسلام عباس امیری‌فر رئیس شورای سیاست گذاری فرهنگی نهاد ریاست جمهوری ظهر امروز چهارشنبه در مراسم چهلمین روز درگذشت آیت‌الله حاج آقا مجتبی تهرانی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه زنده باد بهار شعار انتخاباتی مشایی نیست، اظهار داشت: چند روز دیگر بهار است و الفاظ چندان مهم نیست بلکه آنچه اهمیت دارد حضور مردم و وحدت است.

امیری‌فر با اشاره به لزوم رعایت توصیه‌های رهبری درباره کاندیدای دولت برای انتخابات ریاست جمهوری گفت:‌دولت گزینه‌ای ندارد و سخنگو در این زمینه صحبت می‌کند.

وی در عین حال در خصوص کاندیداتوری مشایی در انتخابات آینده تصریح کرد: من از آقای مشایی سۆال کردم و او رسما اعلام کرد که تصمیمی برای شرکت در انتخابات ندارد و کاندیدا نمی‌شود.

وی در عین حال در خصوص کاندیداتوری مشایی در انتخابات آینده تصریح کرد: من از آقای مشایی سۆال کردم و او رسما اعلام کرد که تصمیمی برای شرکت در انتخابات ندارد و کاندیدا نمی‌شود

امیری‌فر در ادامه با بیان اینکه شعار زنده باد بهار را نیز مقام معظم رهبری در سال 76 به کار برده است، به سخنان معظم له اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری 20 بهمن 76 فرمودند دوستان انقلاب همیشه بهار هستند و خزان راه ندارد. کسانی که می‌گویند بهار انقلاب تمام شده خودشان دچار پژمردگی هستند.

بخش سیاست تبیان

منبع : فارس