تبیان، دستیار زندگی
موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان به مناسبت سالروز ولادت حضرت عبدالعظیم (ع) کارت پستالی را برای ارسال به دوستان، در اختیار کاربران خود قرار داده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ارسال کارت تبریک میلاد حضرت عبدالعظیم (ع) از طریق تبیان

میلاد حضرت عبدالعظیم (ع)

موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان به مناسبت سالروز ولادت حضرت عبدالعظیم (ع) کارت پستالی را برای ارسال به دوستان، در اختیار کاربران خود قرار داده است.

به گزارش روابط عمومی، با فرا رسیدن میلاد حضرت عبدالعظیم (ع) و پاسداشت این فرخنده زادروز باشگاه کاربران سایت تبیان، در اقدامی ابتکاری، کارت پستالی مجازی طراحی کرد و در اختیار کاربران قرار داد.

در بخشی از متن این کارت پستال آمده است:«حضرت عبدالعظیم (علیه‌السلام) فرزند عبدالله بن علی، از نوادگان حضرت امام حسن مجتبی (ع) است و نسبش با چهار واسطه به آن حضرت می‌رسد.

ولادت با سعادت حضرت عبدالعظیم (ع) در سال 173 هجری قمری در شهر مقدس مدینه واقع شده است و مدت 79 سال عمر با برکت ایشان، با دوران امامت چهار امام معصوم، یعنی امام موسی کاظم (ع)، امام رضا (ع)، امام محمدتقی (ع) و امام علی النقی (ع) مقارن بوده است. محضر مبارک امام رضا (ع)، امام محمد تقی (ع) و امام هادی (ع) را درک کرده‌ و احادیث فراوانی از آنان روایت کرده‌اند.

حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) از دانشمندان شیعه و از راویان حدیث ائمه معصومین (علیهم‌السلام) و از چهره‌های بارز و محبوب و مورد اعتماد، نزد اهل بیت عصمت (علیهم‌السلام) و پیروان آنان بودند و در مسایل دین، آگاه و به معارف مذهبی و احکام قرآن، شناخت و معرفتی وافر داشتند. ستایش‌هایی که ائمه معصومین (علیهم‌السلام) از وی به عمل آورده‌اند، نشان‌دهنده شخصیت علمی و مورد اعتماد ایشان است.»

گفتنی است این کارت پستال قابلیت ارسال به دوستان را به صورت فایل الکترونیکی و نیز قابل چاپ و ارسال فیزیکی می باشد.

تنظیم: هومن بهلولی