تبیان، دستیار زندگی
رئیس‌جمهور با اشاره به اظهارات خود در روز ۲۲ بهمن گفت: من در آن سخنرانی درباره امام زمان‌(عج) صحبت کردم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

منظور احمدی‌نژاد از زنده بادبهار


رئیس‌جمهور با اشاره به اظهارات خود در روز 22 بهمن گفت: من در آن سخنرانی درباره امام زمان‌(عج) صحبت کردم.


احمدی نژاد

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره اینکه منظور شما از «زنده باد بهار» چیست و برخی از سخن شما تعبیر انتخاباتی کردند گفت: مگر همه چیز در این مملکت انتخاباتی است من در آن سخنرانی درباره امام زمان (عج) صحبت کردم.

رئیس جمهور همچنین درباره حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: من به ملت اعتماد کامل دارم و بعضی‌ها که تردید می‌کنند و به فضاهای دیگری می‌روند در واقع در خود آنها تردید درست شده است. مردم ما مردمی متعهد به انقلاب و یک ملت تاریخ‌ ساز هستند.

وی افزود: هیچ موقع در سی و چهار  سال گذشته در مورد عظمت ملت ایران و انقلاب تردیدی در دل من ایجاد نشده است.

رئیس‌جمهور در پاسخ به سوال دیگری درباره بحث زنده‌باد بهار گفت: شما می‌خواهید بگویید زنده باد پاییز؟ آیا شما سخنرانی مرا گوش داده‌اید؟ تاکید می کنم یک بار دیگر آن را گوش بدهید.

نظر مشایی درباره زنده باد بهار

اسفندیار رحیم‌مشایی با اشاره برخی اظهارنظرها درباره شعار «زنده باد بهار» گفت که منظور رییس‌جمهور از بکار بردن این جمله، امام زمان(عج) است.

مگر همه چیز در این مملکت انتخاباتی است من در آن سخنرانی درباره امام زمان (عج) صحبت کردم

مشایی در حاشیه جلسه هیات دولت، در پاسخ به اینکه "برخی معتقدند شعار «زنده باد بهار» شعار تبلیغاتی شماست که آقای احمدی‌نژاد هم آن را تکرار می‌کند" گفت: تبلیغات انتخابات چه چیزی است؟! منظور آقای احمدی‌نژاد از عبارت «زنده باد بهار»، امام زمان(عج) است و این یک چیز روشن است.

مشاور رییس‌جمهور و رییس دبیرخانه جنبش عدم تعهد همچنین در پاسخ به اینکه "مشاور فرهنگی نهاد مباحثی در مورد حضور شما در انتخابات مطرح کرده است"، اظهار کرد: من از این موضوع خبری ندارم. باید یک چیزی موضوعیت داشته باشد که من در مورد آن صحبت کنم.

مشایی

مشایی در برابر اصرار خبرنگاران در این ارتباط گفت: به این سوال جواب داده شد.

امیری فر چه گفت؟

رئیس شورای سیاست گذاری فرهنگی نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه مشایی به بنده گفت که تصمیمی برای شرکت در انتخابات ندارد در عین حال تاکید کرد: زنده باد بهار شعار انتخاباتی نیست و مقام معظم رهبری نیز سال 76 از واژه بهار استفاده کردند.

حجت‌الاسلام عباس امیری‌فر رئیس شورای سیاست گذاری فرهنگی نهاد ریاست جمهوری ظهر امروز چهارشنبه در مراسم چهلمین روز درگذشت آیت‌الله حاج آقا مجتبی تهرانی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه زنده باد بهار شعار انتخاباتی مشایی نیست، اظهار داشت: چند روز دیگر بهار است و الفاظ چندان مهم نیست بلکه آنچه اهمیت دارد حضور مردم و وحدت است.

تبلیغات انتخابات چه چیزی است؟! منظور آقای احمدی‌نژاد از عبارت «زنده باد بهار»، امام زمان(عج) است و این یک چیز روشن است

امیری‌فر در ادامه با بیان اینکه شعار زنده باد بهار را نیز مقام معظم رهبری در سال 76 به کار برده است، به سخنان معظم له اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری 20 بهمن 76 فرمودند دوستان انقلاب همیشه بهار هستند و خزان راه ندارد. کسانی که می‌گویند بهار انقلاب تمام شده خودشان دچار پژمردگی هستند.

وی همیچنین ازاینکه به وی رسما اعلام کرده است که تصمیمی برای شرکت در انتخابات ندارد و کاندیدا نمی‌شود. خبر داد.

فرآوری: عطالله باباپور
بخش سیاست تبیان

منبع : تابناک/ خبرانلاین