تبیان، دستیار زندگی
اعضای مجامع دانش آموزی دختران استان چهارمحال و بختیاری صبح امروز در مدیریت دانش آموزی استان گرد هم آمدند و در رابطه با مسائل فرهنگی و تشکیلاتی به بحث و تبادل نظر پرداختند
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نشست مجامع دانش آموزی دختران در سازمان دانش آموزی چهارمحال و بختیاری

نشست مجامع دانش آموزی دختران در سازمان دانش آموزی چهارمحال و بختیاری


 اعضای مجامع دانش آموزی دختران استان چهارمحال و بختیاری صبح امروز در مدیریت دانش آموزی استان گرد هم آمدند و در رابطه با مسائل فرهنگی و تشکیلاتی به بحث و تبادل نظر پرداختند.


در این جلسه، سعادت خسرویان، مدیر دانش آموزی استان چهارمحال وبختیاری در رابطه با حضور دانش آموزان در راهپیمایی 22 بهمن و نقش آنان در خنثی کردن توطئه های دشمنان مطالبی بیان کرد.

در ادامه این نشست، حسن قاسمی، کارشناس مسئول دانش آموزی و مسئول دبیرخانه مجامع اعضا و مربیان مدیریت دانش آموزی استان با بیان دستورالعمل های جدید سازمان دانش آموزی در رابطه با نشست های مجامع از آنها خواست که پایان نامه های درخواستی را با ارائه پیشنهاد های طلایی در راستای اهداف سازمان دانش آموزی و پیشبرد فعالیت های تشکل ها به مدیریت استان ارائه کنند.

اعضای مجامع دانش آموزی می توانند در جشنواره پایان نامه ها شرکت نموده و دیدگاه ها و نظرات خود را برای تقویت تشکل های دانش آموزی و گسترش این تشکل ها در مجموعه های آموزشی سراسر کشور ارائه دهند.

وی ادامه داد: اعضای مجامع دانش آموزی می توانند در جشنواره پایان نامه ها شرکت نموده و دیدگاه ها و نظرات خود را برای تقویت تشکل های دانش آموزی و گسترش این تشکل ها در مجموعه های آموزشی سراسر کشور ارائه دهند.

قاسمی افزود : 6 نفر از پایان نامه های برتر مورد تشویق مسئولین کشور قرار خواهند گرفت.

در ادامه جلسه دانش آموزان دیدگاه ها و نظرات خود را در خصوص برنامه های سازمان بیان کردند و در پایان هدایایی توسط مدیر دانش آموزی به رسم یادبود به این اعضا اهدا شد.


منبع :  خبرگزاری پانا

بخش سفیران تبیان